Doelen januari

Als je het opschrijft dan zit je er toch meer aan vast he…..dus hier mijn eerste doelen van het jaar voor de maand januari, zo heb ik de mogelijkheid om bij te sturen waar nodig en te anticiperen op wat ik echt nodig heb.  Hier gaan we :-).

Doelen januari:

  • Drinken, drinken en nog eens drinken :-), water, water, thee, thee…..2.5l heb ik van mijn coach gehoord.
  • Trainen onder begeleiding, want blijven aanmodderen en niks en alles doen, het werkt niet.  Heb mezelf een personal coach cadeau gedaan….
  • Een maand niet snoepen, want het liep opnieuw de spuitgaten uit, met alle gevolgen van dien, hoofd- en buikpijn.
  • Zondag wordt zoals het hoort rustdag,…..bijtanken met mijn lief, gezin of gewoon eens een boek lezen of niks doen in mijn pyjama :-), het doel waar ik het meest naar uitkijk.
  • Ten laatste om 22u30 naar bed en dat wordt de grootste uitdaging van mijn doelen…

Laat de uitdaging beginnen…..in een keurige spreadsheet :-), waar alles keurig wordt ingevuld.  Mss moet ik toch aan de Bujo :-), net nu ik alles digitaal bijhoud…..

Advertenties

20 gedachtes over “Doelen januari

  1. Mijn doelen lijken er wel wat op. Ben nu met zo’n appje bezig om je voeding en beweging bij te houden, om extra motivitatie te hebben.
    En ik ben na de feestdagen nog niet echt op mijn ritme, dus probeer nu ook op tijd te gaan slapen.

  2. Die 2,5 l drinken, dat haal ik moeiteloos in de week wanneer ik een grote fles meeneem naar het werk. In het weekend moet ik daar veel meer op letten. Het lijken me overigens allemaal heel gezonde en goede voornemens.

  3. Aha, eindelijk iemand met doelen die haalbaar zijn! Ik krimp altijd een beetje ineen als ik hoor wat voor gigantische (lijsten aan) doelen sommige mensen zichzelf stellen. Supergoed bezig!!

  4. Weet je wat voor mij het punt is met doelen…. Het lijkt wel alsof alles in mij dan juist de anti in knalt en dan komt er dus echt niets van terecht…. 🤔 Maar iets gezonder eten na een heeeeeeeel foute maar ow zo fijne decembermaand zijn we nu maar eens gestart hier, samen met het sporten 👍 ow ja en we werken het donkerbruin het huis uit!

  5. Het zijn naar mijn mening toch niet al te ver gezochte doelen en goed te doen. Ik ga meestal rond 21.45u al naar boven en lig dan om 22.00u in bed. Nog wat lezen en om 07.00u gaat mijn wekker. Succes met je doelen. We lezen wel of het is gelukt.

  6. Goh ja, doelen … het verbaast me dat je daar tijd voor hebt 😀 😉
    Die personal trainer, dat intrigeert mij, is dat de personal trainer van de Basic Fit (want ik meen afgeleid te hebben uit een verhaaltje van vorig jaar dat je daar gaat, maar ik kan mis zijn natuurlijk) of is het nog iets anders?

      1. Mjah, het is niet omdat een man knap is dat hij weet waarover hij praat natuurlijk 🙂
        De begeleider van de fitness waar ik eerst ging was zeker niet lelijk, en hij wist waarover hij het had, dus het ene sluit dan ook weer niet het andere uit.
        Ik ben benieuwd naar de ervaring, ik zou eigenlijk ook met zo een dynamisch type moeten trainen, maar het idee alleen al dat er iemand op mij staat te kijken terwijl ik met een oefening worstel en links en rechts en boven en onder probeer uit elkaar te houden, dat idee houdt mij enorm tegen. 🙂

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s