How is life part 1235

Ik beken, ik heb jullie verwaarloosd…..maar het kon niet anders.  Na de vakantie, stond mijn opvolgster op me te wachten en ik had voor mezelf besloten, Miami kan doen wat hij wil ik verlaag me niet tot zijn niveau.  Dus ik ben letterlijk ondergedompeld geweest in het doorgeven van al wat nodig is om mijn functie in het Paradijs over te nemen.  Heb zelfs een draaiboek achter gelaten en nog de nieuwe telefooncentrale geregeld.  En de triomf kwam toen de laatste dag Miami me bedankte ( lees: dank je voor de jaren en vooral voor je inzet van de laatste weken), waarop ik ( en ik wist waar zijn zwak punt lag) antwoordde, u bent altijd heel goed voor me geweest 🙂 en hij afscheid nam met duidelijk een krop in de keel….strijd was gewonnen.  En mijn collega’s deden er een schep bovenop met een leuk afscheidsfeestje te geven.  Ik heb het Paradijs verlaten in stijl en met veel toeters en bellen :-).

Op 31 augustus nam ik afscheid en op 1 september startte het nieuwe avontuur.  Ik werd letterlijk in een nieuwe wereld gesmeten.  En tot op heden is het letterlijk zwemmen of verzuipen.  Maar ik kan me echt uitleven.  Momenteel is er niet echt controle en ik dat er weer in te brengen.  Ik moet nog heel veel leren, heb soms zelfs geen tijd om te eten, noch drinken….maar dat deert niet.  Elke avond rij ik moe maar voldaan naar huis, met een hoofd vol nieuwe info en weer een stapje dichter bij een overzicht krijgen in de job en wat er verwacht wordt.

Van de technische ploeg heb ik nog niet veel hoogte, ze mijden me een beetje.  Maar momenteel heb ik geen tijd noch de energie om er veel latijn in te steken.  Maar daar moet verandering in komen, want zij gaan te belangrijk zijn in het uitoefenen van mijn job.  Dus ik moet vriendjes worden met mijn ruige mannen, maar eerst kennis, focus en controle over de job en de verschillende dossiers.

De meerwaarde bevindt zich vooral in de jobinhoud en de collega’s die duidelijk weten waar ze met bezig zijn, werken aan een doel.  Bazen die elke dag hun uiterste best doen om de sfeer te optimaliseren en zorgen dat de cirkel rond is.

Het is nog pril en het slorpt me helemaal op.  Maar tevens is het zo fijn om aan een project te werken waar mensen het echt waarderen en duidelijk aangeven hoe belangrijk elke schakel in het bedrijf is.

Ik kan eindelijk zeggen dat mijn luchtbel doorprikt is en ik weer met enthousiasme en goesting elke dag naar kantoor rijd en geen enkel moment me verveel.

Dankbaar voor deze kans!!!

15 gedachtes over “How is life part 1235

Geef een reactie

