Het jaar van de veranderingen

Ik had al een tijdje het gevoel dat 2017 het jaar van de verandering zou worden, als ik dit teruglees, zie ik dat van de ideeën toen we wat afgeweken zijn :-).

Al snel werd duidelijk dat we met onze chocolade niet het resultaat gingen halen dat we voor ogen hadden dat er nogal veel obstakels waren.  Het is en blijft een “hobby” en in september wordt er een nieuwe cursus aangevat en als we alles van chocolade hebben we gezien gaan we over naar patisserie :-).

De veranderingen gaan vooral ingrijpender zijn.  Nieuwe job, nieuwe auto ( het raakte me weer mijn auto verkopen)…maar het zit er ook dik in dat we gaan verhuizen :-).

Ik, die niet van veranderingen hou ga er dit jaar en volgend jaar echt met geconfronteerd worden om uit mijn comfortzone te stappen en het rare is, dat het mij niet bang maakt, heb eerder het gevoel van, het komt goed, ik ga mijn weg vinden en al zeker een woonplaats :-), hoewel ik er torenhoog tegenop zie om te verhuizen.  Maar de puzzel valt om de een of andere manier.  Ons huidig appartement willen we niet kopen, wegens teveel nadelen, maar ondertussen zijn de andere plannen wat concreter en kan ik me er ook in vinden.  Wat toch een gemoedsrust geeft.

Het lijkt wel of de veranderingen er moeten komen, om weer te groeien een andere fase in te stappen.  Ik degene die halstarig nog een ballon zou vasthouden is klaar om mijn job los te laten, mijn huis en alles op me te laten afkomen en te wentelen in nieuwe ervaringen, te leren en te groeien.

2017 het jaar van de veranderingen……….

 

13 gedachtes over “Het jaar van de veranderingen

  1. Hier net hetzelfde… enkel geen nieuwe job. Nooit gedacht dat 2017 zo’n jaar zou geworden zijn, ik had het helemaal anders voor ogen… maar stiekem zijn het veel leuke veranderingen 😉

Geef een reactie

