Irritaties

Dit wordt een blogje vol irritaties, mensen die op zoek zijn naar wat positiviteit die klikken nu best weg, dat zal voor een volgende post zijn :-).

Op het einde van mijn vakantie zit ik momenteel…….maandag starten mijn laatste 9 dagen van het hoofdstuk Paradijs, ik kan het nog steeds niet geloven dat ik echt ga veranderen van job……ik vrees dat het pas de laatste dag zal doordringen.

Onze vakantie was geen top vakantie, mijn lief werd 3 keer ziek en ik hoef lezende vrouwen niet uit te leggen dat een man dood gaat als hij een verkoudheid heeft of nog erger diarree :-), de over-load aan onze Russische medemens beïnvloedde mijn eetlust, met als resultaat dat ik met minder van mezelf terugkwam dan ik vertrok 🙂 tel daar een stevig puberende bonuszoon bij en dan weet je dat het geen top vakantie was.

Het feest werd compleet toen ik mijn mailbox opende, dat ik nog zo zot ben om het te doen.  Ik bespaar jullie de details, maar ik werd er niet vrolijk van.

Maar de druppel kwam er toen mijn collega me opbelde om te melden dat mijn pc werd verplaatst en ik niet meer in mijn kantoor mag zitten, op bevel van Miami.  Ondertussen hebben ze ook iemand anders aangenomen waarvan ze niet precies weten wat haar capaciteiten zijn noch of ze met excel kan werken :-).  Ik weet zelfs niet of ik haar moet opleiden, want Miami heeft besloten al voor de vakantie om niet meer met me te communiceren.  Het is een triest verhaal aan het worden en ik werd echt heel ambetant van het gegeven dat ik uit mijn kantoor word gezet, dat het eindigen in schoonheid me wordt ontnomen.  Maar als Miami wil spelen, kom maar op, ik kan dit veel beter dan hij het kan en ik ben degene die de informatie bezit en heel goed overweg kan met een pc.

Het geeft me een slecht gevoel en ik ga echt aftellen tot het 31/8 is en ik de deur kan dichttrekken.  Zodat een andere deur kan opengaan………

 

 

25 gedachtes over “Irritaties

  1. Nog negen dagen op de tanden bijten. Loop er de kantjes zelf maar af. Begin zeker niet te vroeg en vertrek zeker op tijd terug naar huis. Geen minuut te veel “werken”, hoor.
    Ik weet dat je in schoonheid wil eindigen, wie niet? Maar als ze je nu al als een stuk vuil behandelen, waarom je er niet naar gedragen?

    Jammer dat je vakantie niet helemaal vlekkeloos is verlopen.

  2. Ik zou zeggen… lees de krant, de flair, en alles wat je maar kunt bedenken. Of schrijf eindeloos vlle blogjes die je dan één voor één op je lezers los laat.
    9 dagen is in een wip voorbij.

  3. Natuurlijk probeert Miami je nu te raken ! Hij is kwaad en ontgoocheld. Probeer het los te laten en idd, zoals Wiebeltje zegt, wat zijn negen dagen in een mensenleven. En als het echt niet leefbaar is , er zijn nog dokters ook die maar al te goed zullen beseffen dat je beter een time out neemt alvorens een burn out te krijgen. Veel sterkte om die dagen door te komen!

  4. Irritaties en ergernissen mogen eens! Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn en eens goed klagen mag dan ook wel eens.
    Ik wens je veel sterkte voor die laatste dagen, wat flauw dat hij zo blijft doen en je hebt groot gelijk dat je je er dan ook naar gedraagt. Courage!

  5. Miami beseft wel wie er vertrekt maar zal nooit toegeven dat hij een (groot) deel schuld heeft aan jouw vertrek. Ik snap jouw frustratie, maar probeer alles wat je nog doet of niet meer doet niet te doen uit die kwaadheid/frustratie maar uit het besef het is ok, binnenkort laat ik al deze negativiteit achter mij. Je bent meer waard. Laat niet zien als er iets jou raakt want daar gaat hij alleen maar plezier in hebben. Jouw plezier komt achteraf met het besef dat – als jij weg bent – ze zelf hun plan moeten trekken en dat ze dan nog dikwijls aan jou gaan denken, wees daar maar zeker van!!!
    En voor nu : veel plezier met de flair, libelle, goed gevoel, … 🙂 🙂 🙂

  6. Wat jammer dat zo moet lopen … Probeer je er vooral niet al te veel in op te jagen (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan) en in je achterhoofd te houden nog maar x dagen en ik trek de deur hier definitief achter mij dicht.

  7. Beschouw het gewoon als wat extra vakantie. Zoals hier reeds staat geschreven, rustig naar het werk vertrekken, voldoende pauzes pakken, hier en daar wat keuvelen. Heerlijk is dat. Geen druk meer.
    En dat van zieke mannen geldt niet voor ons allemaal. Ik sta er alleen voor, heb al dikwijls met 39/40 graden koorts in bed gelegen, maar evengoed op en alles doen wat moet. Ik probeer zelfs zoveel mogelijk te gaan werken, vorig jaar maar 2 dagen thuis geweest wegens ziekte op een jaar. Dit jaar nog geen dag thuis geweest.

  8. Hé daar ben je toch nog met een positieve noot geëindigd: “zodat een andere deur kan opengaan”!
    Ziek worden op vakantie is écht niet fijn. Hopelijk heb jij toch wat kunnen uitrusten!

Geef een reactie

