Vakantie

Eindelijk was ze er dan….onze vakantie. We opende onze vakantie op tomorrowland….en als TML maagd keek ik de ogen uit mijn hoofd. Wat een feest en toporganisatie maar totaal leeg verlieten we het prachtige domein….diepe slaap volgde.

Zaterdag en zondag waren voor het bijwerken van het huishouden en het inpakken…want vanmorgen vertrokken we met zijn 4 voor een zon-zee- en strandvakantie. Zonder slaap want de zoon kwam pas zondagavond terug van voetbal stage met 3 wasmachines was en dito droogkasten. De laatste droogkast piepte simultaan met de wekker…het laatste inpakken, snel klaarmaken en richting luchthaven…

Vlucht, transfer….bikini aan en daar was hij mijn strandstoel….zelden zo blij geweest hem te zien en nog meer hem te voelen, denk dat ik bijna onmiddellijk in slaap viel om even een paar uurtjes van de wereld te zijn…

Om wakker te worden en te beseffen, ik heb vakantie, ik mag genieten van niksdoen en leven zonder tijdsplanning.

Ik gaf mijn fitbit ook verlof, laptop liet ik thuis (het gaf me een raar gevoel maar mijn lief wilde niet dat ik zou werken, wat ik waarschijnlijk wel zou doen ondanks het feit dat Miami niet meer met me wil communiceren en hij boodschappen via collega laat weten, waar mijn antwoord koppig nee op is, ik speel die spelletjes niet mee). Ik tik dus voor het eerst een logje op mijn tablet dat eenvoudiger is dan ik dacht πŸ˜‚πŸ˜‚.

Internetconnectie is hier niet geweldig, maar kleine digitale detox is eens niet slecht…het is tenslotte vakantie, vakantie…ik ga er schandalig van genieten…

15 gedachtes over “Vakantie

Geef een reactie

