Reacties

Gisteren was het zover, ik kon de handtekening onder mijn nieuw contract plaatsen, weg spanning en eindelijk mijn mond kunnen opendoen.

Het was zo’n opluchting om mijn handtekening te kunnen zetten, blijkbaar waren mijn testen meer dan goed, wat ik een totale verrassing vond.

Bij de bespreking werd wel echt duidelijk dat mijn nieuwe werkgever me snel  in dienst nemen wilde nemen, namelijk starten op 1 september :-).  In principe kan Miami me 13 weken houden :-).  13 lange weken :-).

Eens terug in het Paradijs riep ik mijn collega’s bij elkaar en vertelde het “goede nieuws”, de reacties waren verdeeld, van aangedaan,  enthousiast tot koud :-).  Natuurlijk had iedereen veel vragen, maar voor de meeste was het geen verrassing.

Na echt aandringen kon ik vandaag Miami spreken, die vertrok geen spier van zijn gezicht, vroeg me wat ik ging doen, vond het iets voor mij, wenste me succes en tekende zonder het te lezen mijn ontslagbrief.  Hij onderhandelde zelfs niet over mijn vertrekdatum :-).

31/08 is mijn laatste paradijselijke werkdag, 1/09 start ik met een propere lei….

Maar eerst, eerst is er vakantie…….en wat kijk ik daar naar uit.  Even en moment van rust en aandacht voor het gezin…want wat ben ik leeg….

 

18 gedachtes over “Reacties

  1. Goed gedaan!!
    En spannend…
    Hoe lang moet je na je verlof nog in het Paradijs werken voor je naar je nieuwe (hopelijk echte) paradijs vertrekt?

  2. De reactie van Miami vertelt genoeg. Maar best dat jullie wegen scheiden…
    Hopelijk heb je ook goede voorwaarden kunnen onderhandelen, maar het voornaamste is de ‘goesting’ om weer gemotiveerd naar het werk te trekken…

  3. Laat het Paradijs het Paradijs maar zijn, Miami zal nog wel weten wie hij gaat missen (maar zal het nooit toegeven). Jouw probleem niet, jij gaat vooruit in het leven. Het zal efkes spannend worden (nieuwe dingen leren en zo) maar het zal een aangename spanning zijn. Veel succes!!!

Geef een reactie

