Handtas

Handtassen, ik heb er een zwak voor,  meer dan voor schoenen ( ja, ik weet het Kliefje :-)).  En ik beken, het liefst zou ik van die mooie “designertassen” hebben, bij elke outfit een andere prachtige tas, aangezien ik dat niet kan noch wil betalen, moet ik het met minder stellen :-).

Ik blijf trouw aan mijn principe van een kleerkast van 40 stuks en dat geldt ook voor mijn handtassen, momenteel heb ik er 3 en een clutch voor een feestje :-), een van die 3 was versleten en aan vervanging toe.

Ik wist wel wat ik wilde, het moest vooral een praktische handtas zijn 🙂 ( when did that happen? :-)), geen grote maar ook geen kleine handtas, ik moest ze zowel rond mijn lichaam als rond mijn arm kunnen dragen, voldoende vakjes voor sleutels, lippenstift, batches,  het liefst in leer en last but not least, het moest een camel- of taupe kleurige tas zijn.

Na het vastleggen van het budget en een lange zoektocht vond ik wat ik zocht :-), iedereen was wild enthousiast, behalve mijn lief, die me liever in een klassiek model wilde zien, ik ben daar nog niet aan toe, hoewel ik ze prachtig vind.  Dat hij me er maar eentje cadeau doet, de slechtste cadeautjes koper ooit :-).

Dit is ze geworden, ik ben er wild enthousiast over, niet te groot, niet te klein, perfecte kleur, 3 vakjes en eentje voor telefoon…….

11 gedachtes over “Handtas

  1. Ik heb onlangs weer een miskoop gedaan. Een handtas van Valentino, mooi zenne, maar alweer veel te zwaar. Als ik een halve winkelstraat ver ben, kan ik ze niet meer dragen. Gelukkig is er de Wim, die het van me overneemt Ik leer het nooit! Mijn allereerste vereiste is , ze moet heel licht zijn! Veel plezier met je nieuwe handtas!

  2. NICE one sister!
    Enne: wie zegt dat ik meer van schoenen dan van tassen houdt? 😉 Ik denk dat ik er zo’n 15 heb momenteel. Alle kleuren van de regenboog. Maar snake miste ik nog 😉

  3. Oeh mooi!
    Ik ?aan zelf tassen, maar ik heb nu mijn zinnen gezet op ‘picking flowers’ van keecie… Maar ik vind ze wat duur om ’zomaar’ te kopen.

  4. Kocht onlangs ook een handtas met dezelfde vereisten als jij: niet te groot, niet te klein, de juiste kleur, waar alles precies inpast en met vakjes. We kunnen er weer tegen 😉 .

  5. Ik kocht deze week ook een nieuwe handtas (eindelijk heb ik een Nathan!!)… een folieke voor mezelf… na al die stress de afgelopen maanden door de vele examens, verdien ik wel eens een extraatje 😉

Geef een reactie

