Sneller, sneller, snelst

Vrijdag namiddag, heb net mijn laatste taak op mijn to-do list afgewerkt, mijn mailbox nog opruimen en dan mag ik beschikken, dan is het WEEKEND!  Halsreikend kijk ik uit naar mijn gin-tonic die ik mezelf gun en ik ga voor een potje bicky-chips gaan :-).

Wat was afgelopen week een drukke week, ze is voorbij gevlogen er was gewoon geen moment tijd gehad om mijn lief te missen, voor ik het wist stond ik op Zaventem hem op te wachten, net zoals in de film en ik werd niet teleurgesteld, mijn lief zijn lach en lichaamshouding verraadde hoe blij hij was me te zien.   Ondanks het feit dat ik mijn lief niet echt miste, als ik eerlijk ben vond ik het bijzonder fijn om 4 dagen alleen te zijn en veel met mezelf ( lees huishouden) bezig te zijn, voelde ik me opgelaten toen ik hem zag en de vlinders vlogen weer rond.

De liefde laaide weer hoog op, een van de voordelen van even gescheiden te zijn, het besef dat je lief belangrijk is en geen vanzelfsprekendheid, nog een voordeel vond dat ik zoveel beter sliep, niet wakker worden van mijn lief zijn gesnurk, ik snap dat sommige mensen apart gaan slapen.

Nadelen kan ik niet bedenken, daarvoor was hij te snel terug :-)…..

Tijd om te vertragen en te genieten van het weekend dat enkel gevuld is met superleuke activiteiten…..

Have a GREAT weekend!!!

4 gedachtes over “Sneller, sneller, snelst

  1. Een blij en liefdevol weerzien. Het besef van het gemis dat zich dan ombuigt naar niet kunnen missen. Een fijn weekend …wordt voor gezorgd. Hetzelfde voor jou, voor jullie samen 😉 .

Geef een reactie

