Zo was mei

Mei is voorbij gevlogen, wat een drukke maand, gevuld met leuke en minder leuke dingen ( maar die gaan we niet vermelden :-))…..hoe was mijn mei?

  • We hadden veel vrije dagen en vooral het seizoen van het voetbal werd afgesloten, ik ben gerust tot 22 juli :-), geen taxi spelen, geen vies gerief wassen…
  • We zagen Depeche Mode weer live aan het werk, het was niet het beste concert, maar het is en blijft nostalgie :-).
  • Ik startte weer met yoga en het houdt me echt letterlijk wat meer met mijn voeten op de grond :-).
  • We bezochten Timeless beauty, de schoonheid door de eeuwen heen in samenwerking met Marc Lagrange, die in mijn ogen vrouwen prachtig weergeeft in al hun schoonheid.  En Tongeren is echt wel een bezoekje waard, zeker op zondag wanneer de brocante markt wordt gehouden.
  • We vierden de verjaardag van mijn Zusje en mijn bomma, de zus werd 41, de bomma 91 :-), als verjaardagsgeschenk namen we bomma mee door het oude Antwerpen en trakteerde we haar op een ouderwetse konijn met pruimen :-).
  • We gingen in een weekend 3 keer uit eten 🙂 en 2 restaurants waren echt aanraders, ik nam mijn lief mee naar Marcel in Antwerpen en was verrast door het fijne eten en het orginele kader, waande me net Carrie Bradshaw in Parijs maar daar had mijn tulle rok mss ook met te maken :-).  Dat weekend waren we ook uitgenodigd door de schoonmoeder die ondanks alles toch nog kreeft wilde gaan eten in de Oesterbeurs in Yerseke ( heel gezellig dorpje trouwens), het eten overheerlijk, de service op en top en mijn schoonmoeder straalde!
  • Ik kocht makkelijke sandalen die nergens snijden en pijn doen, wat een zaligheid!  Dat ik nog comfort ging kiezen boven esthetiek is voor mij ook een klein mirakel.
  • Mijn zoon zette een punt achter zijn relatie en ja, ik mis haar :-).
  • Ik kreeg 18/20 op mijn examen pralines en kreeg de commentaar “dit is een wedstrijd praline”, ik blonk van trots.

Mei was een fijne maand, laten we juni met open armen ontvangen :-).

Hoe was jullie mei?

11 gedachtes over “Zo was mei

  1. Oh waow, toch wat leuke dingen gedaan! Wij gaan misschien ook naar Yrseke, mmm, dat restaurant eens opsnorren, jij hebt steeds goeie suggesties van restaurants, en ik maak daar maar al te graag gebruik van. Referenties van mensen die ik ben zijn ook meer betrouwbaar dan de reviews op het net. Gefeliciteerd met je wedstrijdpraline! Je hebt dat schitterend gedaan!

  2. Ik ga er binnenkort zelf iets over schrijven, dat doe ik immers elke maand :-). Zelf had ik op reis ook van die wandelsandalen aan. Ik had ook nooit gedacht dat ik zo voor comfort zou kiezen!

  3. Wat een leuke maand heb je achter de rug! Nu ben ik toch wel heel benieuwd geworden naar die pralines hoor! Binnenkort niet eens een proeverij organiseren? 😉

  4. Hier ook… geen voetbal meer en meer vrije tijd… eventjes rust 🙂
    Mei was voor mij de maand van de examens… met gelukkig een goede afloop: geslaagd!

    Wauw wat een compliment: wedstrijd praline… goed gedaan!!

Geef een reactie

