Huishoudelijke mededeling

Zoals jullie weten heb ik 2 schatten van katten voor degene die het vergeten zijn hier nog enkele sfeerbeelden :-), van deze dotjes, die om heel eerlijk te zijn ook heel veel kapotkrabben :-).

Dat deze 2 schatjes veel haren verliezen hoef ik ook niet te vertellen :-),  reken daarbij de vervelende kleine korrels uit de kattenbak die je overal terugvindt en maak de optelsom, ik stofzuig mezelf een pleuris.   Elke keer die zware stofzuiger uit de berging halen samen met de verlengdraad en dat toch minstens 2 keer per dag.

Tot mijn lief aankwam draven met de oplossing het snoerloze stofzuigmodel van Dyson.

 Ik beken, eerste gedachte was, hier heb je hem weer, nog een extra toestel in huis en de prijs is nu niet aan de lage kant, ja de gierige pin kwam weer in me naar boven :-).  Maar dat laatste argument werd vakkundig door het lief van tafel geveegd, dat onze eco-cheques ( gratis van de regering gekregen :-)) daarmee een goede bestemming zouden krijgen.

En ik moet eerlijk bekennen I’m hooked, na 3 dagen ben ik helemaal weg van mijnen Dyson ( moet er een naam voor verzinnen, suggeties zijn welkom :-)), je neemt hem vast en op mum van tijd is heel je huis haar-stof- en kattenbakvulling vrij 🙂 en hang je hem gewoon weer aan de muur.  Geen snoer, makkelijk in de hand, je rijdt nergens meer tegen met de slee van de stofzuiger.

Neen, dit is geen gesponserde blog, ondanks mijn enthousiasme…..:-).  Of hoe mijn huishouden weer een stukje makkelijker is geworden 🙂 :-)…..

 

15 gedachtes over “Huishoudelijke mededeling

  1. Je gaat het niet menen!!! We hebben vandaag dezelfde dynson bezorgd gekregen en idd wat een wereld ding!!! Haren als sneeuw voor de zon weg! Wij zijn fan 😊

  2. Oh man, daar droom ik al zo lang van! Maar inderdaad, die prijs he. Als ik het oit koop, is het ook wel dat exemplaar, want ik ben wel blij met mijn Dyson Animal Pro ☺

  3. Oh dat zou handig zijn! Ik heb geen stofzuiger omdat ik klein woon en er niet echt plaats is, laat staan om daar handig en snel mee door het huis te gaan. Maar ook omdat ik zo weinig mogelijk elektriciteit wil verbruiken. Dus ik veeg, één keer per week, met drie honden en 2 katten is dat te weinig. Maar mijn honden verliezen weinig tot geen haar, oef!

    Zo’n dyson zou ideaal zijn tussen bezem en stofzuiger… Maar ik durf niet te kijken naar het kostenplaatje 🙂

    1. Ik had vroeger ook een kat. Toen een (Philips) stofzuiger aangeschaft met zo’n speciale hepa filter voor dierenhaar. Die deed het ook wel goed. Dyson is natuurlijk de Rolls Royce onder de stofzuigers, zonder meer. Waar ecocheques al niet goed voor zijn…

  4. Voor kwaliteit moet je betalen, zo is dat. In het weekend was mijn senseo kapot, ik naar de winkel en kwam terug met een delonghi espresso machine van 560 euro. Maar wel heerlijke koffie.

Geef een reactie

