Voeten

Voeten, nu de sandalen weer onder het stof zijn gehaald, zie je overal weer de verschillende soorten voeten en de eeltplekken, over de onverzorgde teennagels ga ik niet uitwijden.  Net zoals bij handen wordt mijn blik naar blote voeten getrokken en gruwel ik vaak bij wat ik zie.

Nu ben ik enorm gevoelig aan mijn voeten, niemand en ik herhaal niemand buiten ikzelf mag daar aankomen :-).  Ik krijg zelfs een onpasselijk gevoel als ik eraan denk, dat iemand aan mijn voeten komt. Zelfs het lopen op blote voeten heb ik niet graag, waar die kronkel vandaan komt weet ik niet, maar de vloer op mijn blote voeten, brrr.    Maar ook mijn voeten hebben onderhoud nodig en ik probeer zo goed en zo kwaad het zelf te doen, gelukkig word ik gespaard van eelt, dat maakt het al een stuk makkelijker.

2 keer per jaar dwing ik mezelf naar de pedicure, om alles eens vakkundig onder handen te laten nemen en met mooie voetjes de zomer in te gaan.

Morgen staat de afspraak gepland en het moet, want in gedachten heb ik al 3 keer de afspraak afgebeld en met een wee gevoel ga ik ernaar toe, maar ik wil onderstaande voeten weer in mijn sandalen zien :-).

 

Closeup photo of a beautiful female feet with red pedicure isolated on white
16 gedachtes over “Voeten

  1. Dat zijn wel perfecte voetjes hoor! Mijn tenen staan niet eens recht, grote bulten aan de zijkant van mijn voeten. Neen, ik heb geen mooie voeten. Ik eb net veel eelt, maar wel heel erg droog vel. Ik probeer er mijn hielen toonbaar te laten uitzien. Maar het liefst van al zou ik altijd sokken willen dragen. Ik vind voeten trouwens nooit mooi. En met het ouder worden verbetert het er niet op.

  2. Ik heb dan weer geen probleem met mijn voeten. Ik heb wel wat eelt en haal dat er netjes af. In de zomer lak ik ook graag mijn teennagels. Ik heb dat niet gedaan voor we op reis vertrokken omdat ik niet wilde zeulen met nagellak en dissolvant en daar heb ik nu al spijt van…

  3. Ik kijk altijd naar de handen en de tanden van mensen. Op voeten heb ik nog niet zo vaak gelet, ik ga dat nu wel eens doen. Ik heb ook niet graag dat er andere mensen aan mijn voeten komen, blootvoets loop ik dan wel weer graag 🙂

  4. Verzorgde voeten vind ik zo belangrijk en in de zomer kan ik het niet laten om naar de vele blote voeten te kijken om dan te denken: o jeetje!! Sommige voeten zien er nogal uit!!

  5. Voeten, nee dat doet mij niets. Kijk ik ook zelden naar. Maar als we nu toch bezig zijn, weet je wat mij stoort? Een dikke kont, om het zo maar te noemen. Ik vind dat de laatste tijd vrouwen een dik gat hebben. Waarom doen ze er niets aan?

      1. Inderdaad, daar zeg je nu zoiets. Gisteren tegenover mij nog een vrij jong koppel, hij zag er afgetraind uit, zij een gat van ik kan niet meer en een serieuze zwemband rond haar buik. Dan denk ik altijd in mezelf, hoe hebben die mensen seks? Met het licht uit waarschijnlijk 🙂

  6. Voetverzorging is hier een wekelijks ritueel. Ook een voetbadje nemen vind ik een zalige aangelegenheid, iets waar ik werkelijk van geniet. Als mooie afsluiter een kleurtje erop…klaar!

Geef een reactie

