Verrassing

Afgelopen weekend was het moederdag, ja ja ik weet het in Antwerpen wordt het pas 15 augustus gevierd, maar eerlijk, verdienen mama’s geen 2 dagen :-).  Mijn zoon is niet van het attente type :-), ondanks dat ik vele hints had gegeven :-), want sommige breins moet je stimuleren.  Ik schakelde ook het vriendinneke in ( btw.  het is uit sinds gisterenavond en ja ik vind het oprecht jammer)….

Maar verder besteedde ik er weinig aandacht aan,  15 augustus blijft onze mama-dag en omdat mijn mama er niet meer is, gaan we met de familie ontbijten, om een beetje mama te eren en het fijne is dat papa dan altijd een leuk cadeau-tje voor mij en mijn zusje voorziet :-).

Gisteren werden we bij mijn zusje verwacht, om haar verjaardag te vieren en tijdens het uitdelen van de cadeautjes, werd uit het niets een pakje in mijn handen geduwd door mijn zoon, met de woorden ” fijne mama-tjes dag“, met als gevolg onmiddellijk een krop in mijn keel ( lees: emo-kip).

In het pakje zat deze armband 🙂

En toen mijn zoon de boodschap erachter vertelde ” voor altijd verbonden”, dan kreeg ik het echt heel moeilijk.  Maar ik hield me goed :-).

Maar deze armband zal elke dag gedragen worden, zo trots dat hij dat alleen is gaan kopen, iets uitgezocht heeft voor mij met een boodschap achter, die mij het gevoel geeft dat we echt wel een sterke band hebben en alleen dat idee al geeft me vleugels, I did it…..I just did it, zonder het perfecte voorbeeld te hebben, met alle obstakels die zijn persoonlijkheid heeft…..

Dat besef gaf een gouden randje aan mijn weekend en stiekem aan de rest van mijn leven……

 

13 gedachtes over “Verrassing

  1. Prachtig!! ❤ Ik was beetje boos op mijn zus haar zoon omdat hij nooit iets koopt, geeft,… maar misschien moet ik inderdaad ook gewoon aanvaarden dat hij niet het meest attente type is.

Geef een reactie

