Foodtag

Bij Kliefje vond ik deze tag en omdat we allemaal wel bezig zijn met eten heb ik hem gewoon gejat, ja ja, heb het vermeld :-).

Wat is je favoriete ontbijt? 

Oh gaan we zo beginnen, tijdens het niet-paleo tijdperk, havermoutpannenkoeken en toast met boter 🙂 en pindakaas.  Tijdens het paleo-tijdperk wordt het appel-ei muffin of zoete eieren :-).

Hoe drink je je koffie? 

Met melk, het enige dat ik niet wil opgeven, want melk is niet paleo :-).

Wat zit er op je lievelingsbroodje?

Stiekem hou ik enorm van een Martino, maar oude kaas is ook wel een favoriet of carpacio, ik heb keuzestress dat is duidelijk :-).

 

Soep of salade?

Ik eet niet graag soep, geen idee waarom.  Voor de maaltijd vult het teveel en als maaltijd alleen te weinig, nochtans zit er altijd verse soep in mijn diepvries, voor noodgevallen :-).  Nee een salade hier……

Nooit meer zoet of nooit meer hartig?

Zoet dan een wonder voor een voormalige sugaraddict.

Welke keuken (land) is je favoriet?

De Belgische keuken :-), ben weinig exotisch ingesteld vrees ik 🙂

Wat is je favo foodfilm? 

Popcorn in de cinema, thuis een koffie met 2 zelfgemaakte pralines 🙂

Wat is je meest ultieme guilty pleasure? 

Fast food, I know…..

Wie is je grootste inspiratiebron?

Iedereen die bewust met voeding omgaat..

High end of Low profile? 

High end……wij eten 1 keer per jaar in een sterrenrestaurant

Wat is je lievelings restaurant?

Cuines 33 in Knokke, aanrader!

Boodschappen doe ik bij:

Dat is bij Carrefour en Lidl en als het lief bij zijn mama is kan het ook Albert Hein zijn 🙂

Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is:

Bij Cuines 33, een aperitief hapje in de vorm van een toverbal, dat openspatte in je mond en een oase van smaken was.

Wat is je favo cocktail?

Gin tonic of Gin gini……

Koffie met George (Clooney) of Heston (Blumenthal)?

Koffie met George……ik denk dat die mens ook echt iets te vertellen heeft en anders is hij eyecandy :-).

Wat mag niet ontbreken in jouw keuken? 

Een oven 🙂

Mijn favo snack is: 

Notenreep, homemade :-), maar eerlijk is eerlijk, het beste blijft een taartje van Delrey 🙂

Wat zit er op jouw pizza?

Kan me de laatste keer amper herinneren, ik eet dat echt niet graag maar in een ver verleden at ik ook die met mozarrella van dr oetker 🙂

Wat lust je echt niet?

Organen, zo goor!

Mijn favoriete foodblog is:

Geen om eerlijk te zijn, haal overal mijn inspiratie vandaan……

Het gekste dat ik ooit gegeten heb is:

Ik kan me echt niks voor de geest halen, eet niet zomaar iets :-).

 

Ik kan niet leven zonder: 

Dat is heel relatief, maar dan wordt het koffie en (pinda)kaas :-).

Dat was hem, pikken is hier toegestaan :-).

 

8 gedachtes over “Foodtag

  1. Leuke tag, misschien pik ik hem wel eens, maar ik heb al zo veel verteld over mijn voeding, in goeie en kwade dagen! Maar we zijn terug goed op weg. Paleo is nooit weg geweest, sinds ik het volg, alleen werd er te veel gecompenseerd in het weekend. En nu probeer ik me vooral te motiveren voor de weekends. Ik heb deze morgen, komkommer, een restje palmharten gegeten, wat snippers kalkoenveels en een beetje vinaigrette en euh, ik moest echt op mijn tanden bijten, maar het is me gelukt.

Geef een reactie

