De laatste #40dagenbloggen

Het doek valt vandaag, de laatste blog ivm #40dagenbloggen :-).  Het was leuk en zeker voor herhaling vatbaar, maar nu volgen toch enkele dagen van rust :-).

Een aantal dagen geleden vroeg ik wat jullie van mij wilde weten, dus ben ik jullie wat antwoorden schuldig :-).

In willekeurige volgorde 🙂

  1. Wat is je ultieme guilty pleasure?  Wel dan moet ik gaan voor de kaaskorsten, ik weet het goor en hou me in als iemand me kan zien, maar stiekem eet ik ze in de keuken op.
  2. Als je in de tijd zou kunnen reizen naar welke tijd zou je dan willen gaan?  Naar de toekomst :-), als controlefreak pur sang wil ik graag zien hoe mijn zoon het zal doen als volwassenen en hoe mijn kleinkinderen opgroeien.
  3. Waar was je op 12 april 1987?  Eenvoudig, op 14-jarige leeftijd zat ik op zondag 12 april 1987 op de korfbal, waarschijnlijk met een bal bezig :-).
  4. Als je een bonneke wint voor gratis plastische chirurgie, wat zou je dan laten uitvoeren?  Het enige dat ik ooit zou laten doen is mijn oogleden laten optrekken 🙂 en verder niks om heel eerlijk te zijn en dat gaan hier veel mensen niet van mij verwachten :-).  Eerlijkheid gebied me om te zeggen dat ik uiteraard wel af en toe denk, laat de lachrimpels opvullen en je borsten liften en het vet op je dijen wegzuigen, maar effectief doen, nope, dan verlies ik authenticiteit en een beetje mezelf.  En uiteindelijk ben ik tevreden met mijn lichaam en gezicht ondanks dat het niet perfect is.
  5. Ben je altijd al zo sportief geweest?  En zijn er sporten waar je niet goed in bent?  Ja, ik ben altijd zo sportief geweest, zelfs op kantje boordje van topsport.  Sport is ook altijd een heel belangrijke factor in mijn leven geweest, zelfs als mijn zoon klein was en ik beperkter was, lag ik als hij in bad zat buikspieroefeningen te doen :-).  Het heeft ook altijd ervoor gezorgd dat mijn mentale gezondheid in orde bleef en ik alles kon relativeren.  Het maakte me mentaal sterker.  Na het overlijden van mama heeft het me getroost en me geholpen in het verwerken.  Het zal altijd een plek in mijn leven hebben, met sommige periodes meer en andere minder.  Er zijn absoluut sporten waar ik niet goed in ben, turnen, tennis, golf ( en zo zijn er nog wel sporten) en weliswaar om volgende redenen, ik ben helemaal niet lenig en ik heb een slechte oog-hand coördinatie :-).

Dat waren jullie vragen, waarvoor dank.  Ook een dikke mercie om hier 40-dagen alles zo aanwezig te zijn!!

Geniet nog van jullie Paasweekend!!

9 gedachtes over “De laatste #40dagenbloggen

Geef een reactie

