Count your blessings #40dagenbloggen

Het einde van 40-dagen bloggen komt in zicht, ik heb heus wel meer dan 6 vrije blogdagen genomen en vroeger was ik in kramp geschoten, nu laat ik het passeren, het is wat het is. Tijd is een kwestie van prioriteiten en waarschijnlijk lagen mijn prioriteiten anders :-).

Geen vast thema in mijn blogschema maar er zijn momenten waarvan ik denk, potverdorie ik ben een meid met veel geluk.  Ik besef heel goed dat ik aan de goede kant van het leven sta en momenteel word gespaard van allerlei misserie…..

Mijn blessings:

  • De testresultaten krijgen van mijn preventieve onderzoeken, waaruit blijkt dat ik supergezond ben en uitstekende conditie heb.  Je wil niet weten welke zucht van opluchting dan door mijn lichaam gaat.  Gezond, ik ben gezond!
  • De zoon die voor mij een maaltijd kookte, weliswaar zonder zout maar het idee telt :-), mijn zoon die kookt!
  • Een fantastische zoon-mama dag waarvan ik enorm genoot ook al voelde ik het in mijn geldbeugel :-).
  • Topweekend met mijn lief.
  • Bomma die we weer uit de nood konden helpen met nieuwe lampjes en nieuwe digibox :-).
  • Koffiedrinken met de papa en de paaseitjes opeten en er schandalig van genieten.
  • Een vrije dag in het midden van de week.
  • Wakker worden en je lief die tegen je aankruipt en zegt dat hij je graag ziet.
  • Een zingende zoon, dan weet ik dat hij echt gelukkig is.

I’m a lucky bastard, I know!!

5 gedachtes over “Count your blessings #40dagenbloggen

Geef een reactie

