Beleefdheid #40dagenbloggen

In navolging van de hoogdagen in het Paradijs is dit een belevenis die met jullie wil delen.

Toen de jongste zoon van Miami hier was in februari, gaf hij diamanten mee aan 2 firma’s.  Ik hield de documenten bij maar beschikte niet over veel info.  Half maart een maand na de feiten stuurde ik een mail of ik de diamanten moest factureren of ze weer opgehaald moesten worden.  Ook bleef ik vragen naar zijn stock.

Ik kreeg na 3 herinneringen volgende mail terug.

Hebben jullie niks beters te doen?

 

Keremans heeft maar een klein aantal stenen. Hij gebruikt ze om een nieuwe machine H&A te testen.

 

Goldstein heeft maar 3 kleine samples om aan zijn klanten te tonen. Hij probeert onze goederen te verkopen in Frankrijk en Zwitserland.

 

Nog iets heeeeel dringend?

Waarop ik antwoordde na een flinke afkoelingsperiode.

Na deze duidelijke boodschap, wacht ik graag tot ik de nodige instructies krijg en wordt dit vakkundig geklasseerd.  Gelieve geen opmerkingen te maken waarom er niet herinnerd is.

 

Nog een klein zaakje, gelieve uw stock door te sturen die ik begin januari al moest ontvangen.

Om dan me helemaal in kramp te laten gaan met onderstaande mail.

You need to learn how to chill Gitta.

 

De legendarische woorden van Miami waren nog meer olie op het vuur, ja, hij is slecht gezind, niks aan te doen.

En dan moet je gemotiveerd blijven?  Ik heb het hier allemaal heel moeilijk mee, want je leest beter de flair dan dat je je job doet.

 

11 gedachtes over “Beleefdheid #40dagenbloggen

  1. ik zou replyen met een foto waarbij je bloten voeten op je bureau liggen en je met een flair in de hand zit “ok dan” 🙂 Neen serieus, kom echt daar krijg ik ook echt het sch—t van

  2. OMG, het lef dat die hebben om dergelijke mails te sturen. Ik ontplof al vaak als ik bepaalde mails krijg maar die zijn no way zo erg als diegene die jij krijgt.

Geef een reactie

