Euromillions #40dagenbloggen

Wat zou ik doen als ik de Euromillions won :-)?

First things first eerst een goed glas wijn drinken om te bekomen denk ik.

Om dan over te gaan tot volgende 🙂

  • Ontslag nemen in het Paradijs en ja dat is echt het 2de dat ik ga doen, alleen al het genot om te kunnen zeggen, Miami trek uw plan ik verdwijn en kom nooit meer terug :-).  Ga zelfs geen energie verspillen aan uitleggen waarom ik vertrek.
  • Het huis waar mijn grootmoeder totaal laten renoveren, want ik sta niet bekend om de handige henriëtta te zijn.
  • Het huis van ons dromen kopen, ja het bestaat, we kunnen het alleen niet betalen :-).
  • En percentage doneren aan kankeronderzoek.
  • Een dag shoppen zonder budget :-), ga iemand moeten zoeken om te dragen :-).
  • Met mijn gezin 2 maanden Amerika doorkruisen, langer kan niet want op 1 of waarschijnlijk 4 september worden ze terug op school verwacht 🙂
  • Op zoek naar vrijwilligers werk, zoiets waar ze waarderen dat je de handen uit de mouw steekt.  Het liefst in een dierenasiel en ja ik blijf een kattenmens.  U weet me te vinden dan :-).
  • Tijd maken voor mijn grootmoeder en mijn vader al is het gewoon een koffie gaan drinken.
  • Niet meer gewekt worden door de wekker om 6u :-).
  • Een atelierke “chocolade” opstarten alleen het inrichten al en dan zo’n gezellige verbruikersruimte erbij :-).
  • Een huishoudster in dienst nemen :-).
  • Te voet naar Lourdes.

Plannen genoeg, nu alleen nog winnen…….

Wat zou u doen met zoveeeeeeeeeeeeeel geld 🙂

 

 

7 gedachtes over “Euromillions #40dagenbloggen

  1. Ik heb net jouw blog ontdekt en ik krijg de indruk dat jij net zo veel ‘plezier’ hebt in je werk als ik. Ik blog er alleen niet over, want als het ontdekt zou worden ben ik de sjaak. Maar het eerste inderdaad wat ik dus ook zou doen, is zeggen ‘ik ga weg!’. Of misschien beter nog: ‘wat kost die hut?’ 😉

    1. Mijn job is niet het lichtpunt in mijn leven, dat klopt. En ik schrijf er wel over, omdat het de waarheid en ik het mijn slechte gevoel kanaliseert. Momenteel is het hier weer met een heel slecht gevoel…

Geef een reactie

