Het leven in foto’s #40dagenbloggen

Voor mijn leven in foto’s nam ik gedurende een aantal dagen wat momentopnames…..

 

  Vrijdagavond terug van een dagje Hasselt met mijn kleine zus, een dag waar ik enorm van genoot…..en ik wist ook dat mijn aperitief ging klaarstaan :-).

 Ontbijt van een Paleo woman 🙂

  Vertrek en aankomst   Lunch en avondmaal

 Mijn nieuwe top en ketting en mijn vriendin die heerlijk voor me kookte en dan gezellig samen kaartjes maken.

 De sportschoolfoto mocht niet ontbreken 🙂 en daarna heerlijk thuiskomen en mijn kat knuffelen.

 Heerlijke zaterdag thuis en mijn lief die kookte…….

Ready voor het verjaardagsfeestje van de zoon, die hier mooi poseert met zijn overgrootmoeder……91 wordt ze volgende maand, bijna niet te geloven :-).

6 gedachtes over “Het leven in foto’s #40dagenbloggen

Geef een reactie

