Blognaam #40dagenbloggen

Mijn blognaam, waarom koos ik hem, ben ik er nog tevreden mee?????

Miss sex and the city werd gekozen op 30 september 2011, wat maakt dat ik al 5,5j blog :-). Toen ik startte met bloggen wilde ik het heel anoniem houden, ik wilde vrij schrijven op een eigen plekje en als echte fan van de welgekende serie was de keuze snel gemaakt.

Jaren verschool ik me achter Carrie, het hoofdpersonage, schreef vanuit haar standpunt en haar belevenis en ondanks we fysiek niks op elkaar lijken, integendeel zelfs :-), wilde ik soms zo graag op haar lijken :-), klein en fijn en enorm elegant :-)…

Maar hoe meer ik veranderde, hoe meer Carrie naar de achtergrond schoof en wil ik me niet meer verschuilen achter haar, heb eindelijk mezelf aanvaard, ik ga nooit krullen hebben, noch klein en fijn zijn en dat is prima zo, ik ben wie ik ben…..

2 jaar geleden ging ik dan ook met de billen bloot….en ik ben nog steeds blij met die keuze, mijn blognaam bleef ik gebruiken, ik koos hem een aantal jaar geleden omdat ik hem leuk vond en hij bij me paste maar of ik hem opnieuw zou kiezen dat weet ik niet, hoewel ik nog steeds enorme fan ben, maar net zoals mijn personage is ook de serie vergankelijk….maar deze blog blijft nog even bestaan.

Het is en blijft mijn kindje, mijn plekje en mijn archief en iedereen kent ondertussen Miss Sex And The City en dat zal nooit veranderen….

 

 

6 gedachtes over “Blognaam #40dagenbloggen

  1. Ik leerde je kennen als Miss S&theC en dat blijf je ook. De anonieme posts waren pittig. En ik genoot er van. Je “coming out” was een serieuse aanpassing. Maar die extra laag die je voordien legde maakt dat het lezen van je huidige logjes nog zo veel meer “geeft”.

  2. Aan de naam vermoedde ik dat je fan was van de serie 🙂 Ik heb de serie nooit gezien maar ik heb ook lang gehad dat ik liever iemand anders was geweest en ook een klein fijntje 😀 Maar nu ben ik blij om wie ik ben (soms toch :p)

Geef een reactie

