Weekmenu #40dagenbloggen

Hoe ziet een Paleo-weekmenu eruit he :-), wel voor onze 40-dagen uitdaging heb ik hem keurig bijgehouden :-).

Mijn weekmenu voor de week van 20/03 tem 26/06

Maandag 20/03

Ontbijt: Appel-ei muffins met gebakken appel
Lunch: Salade met rosbief en parmaham
Dinner: Steak met witloofsalade ( de ordinaire, met witloof, ui en appel en ja mayonaise :-))

Dinsdag 21/03

Ontbijt: Zoete eieren met mango en pindakaas
Lunch: Frittata en restjes rauwkost
Dinner: Broccoli met kipfilet en geroosterde cashewnoten

Woensdag 22/03

Ontbijt: Halve avocado, 2 spiegeleitjes en gerookte zalm
Lunch: Happy bowl is een salade met boontje, avocado en gerookte zalm (kwestie van het pak op te maken)
Dinner: Zeebaars met zongedroogde tomaatjes, kappertjes en olijven en een salade van ruccola, kerstomaatjes en rode uit afgewerkt met balsamico

Donderdag 23/03

Ontbijt: Appel-ei muffin met gebakken appel
Lunch: Gestoofde groentjes ( wortel, courgette en boontjes) en rauwe ham
Dinner: Spruitjes met worst

Vrijdag 24/03

Ontbijt: Zoete eieren ( 2 eieren en banaan met wat kokosmelk bereiden zoals roereieren) en wat fruit
Lunch: Een superlekkere salade met kip
Dinner: Asperges à la flamande ( een van mijn lievelingsgerechten)

Zaterdag 25/03

Ontbijt: spek met eieren en warme tomaat
Lunch: Courgetti met groene pesto en krokant gebakken kip
Dinner: Gevulde zalm met zeekraal

Zondag 26/03

Ontbijt: Kokospannenkoekjes ( tegenvaller :-))
Lunch: Zoete aardappel salade met geroosterde zonnebloem-en pompoenpitten
Dinner: Zeebaars met groene asperges en een groene saus van allerlei kruiden

Tussendoor at ik zo goed als niks 🙂 alleen na de lunch een stukje pure chocolade type 85%. Als toch honger had was het vooral een notenreep die ik in mijn mond stak.

En wat eten jullie zoal op een week :-)?

11 gedachtes over “Weekmenu #40dagenbloggen

  1. Amai, wat knap dt je heel het weekmenu bijhoudt! Wat ik eet, ik ga naar de supermarkt, en breng mee wat voorradig is. Zo heb ik varkensbrochettes gekocht ( om maar eens te veranderen ) en ik heb een zak groentenfrietjes meegebracht van den aldi en die ga ik vanavond eens uittesten, ik ga daar dan ook nog wat bloemkoolcouscous bij serveren en de rest van de couscous dan gebruiken voor slaatjes voor de middaglunch morgen.

      1. ik ga naar de winkel en smijt alleen paleofood n mijn kar , ik koop ook veel in promotie en dat kan niet als je vooraf je menu’s opmaakt. T is niet gemakkelijk om het juiste evenwicht te vinden.

  2. Ik moet tussendoortjes. Ik ontbijt om half 7 en lunch om 12 uur en diner is om 18 uur. Ik kan niet niet eten tussen die maaltijden door, want dan krijg ik me toch een hypo en dan ben ik niet te genieten 😉
    Wat at ik vandaag? Yoghurt met een banaan, twee crackers met geitenkaas, salade met geitenkaas, handje noten, vers gemaakte tomatensoep met rundergehakt en salie. Tussendoor drink ik water en thee en drie espressootjes zonder suiker.
    Kan dit je goedkeuring wegdragen? 😉 (Teveel zuivel voor jou denk ik?)

  3. Ik durf mijn volledige weekmenu niet op te schrijven want er zou veeeel chocolade in voorkomen, oeps. Vanmorgen was het bananencake, vanmiddag wordt het broooooood met américain (daar kan ik nu eens in de zoveel tijd goesting in hebben se!) en vanavond rode kool met worst en appelmoes (vollédig paleoproof dus). En ik heb al een suikerwafel of twee achter de kiezen ook.. Lalala.

Geef een reactie

