Romantisch verhaal #40dagenbloggen

Afgelopen dinsdag zat er in mijn mailbox een nieuwe ideeënlijst om het 40 dagen bloggen makkelijker te maken.  Mijn hart maakte een sprongetje :-), want het is een fijne challenge en de ideeën die je aangereikt krijgt maakt het nog leuker.

Als eerste koos ik “hoe heb jij je partner leren kennen“………

Wel toen ik eindelijk durfde de stap te wagen om mijn ex aan de deur te zetten was ik zoooo opgelucht en samen met mij, mijn vriendinnen.  Want op het einde van 2006 was ik nog een schim van mezelf.  Een nieuwe relatie was echt wel het laatste waar ik aan dacht, eerder het tegenovergestelde :-).  Maar mijn vriendinnen vonden het nodig om me toch te stimuleren om andere mensen te leren kennen en gooiden me op Netlog ( bestaat ondertussen al lang niet meer), in het begin negeerde ik het allemaal :-), maar mails bleven in mijn mailbox belanden, zodat ik toch een kijkje ging nemen :-).

Het begin van een nieuw tijdperk als “single” :-), want het was een geweldig medium om mensen te leren kennen, uiteraard veel mannen maar ook vrouwen die net als ik soms gewoon nood hadden aan een volwassen babbel.

Na een tijdje chatten en verkennen, durfde ik het toch aan om voorzichtig te daten en eerlijk, het was een fijne tijd, kreeg de kans fijne mensen te ontmoeten en ik werd langzaamaan weer mezelf.

Rond september reageerde mijn huidig lief voor het eerst, we raakten aan de praat en er volgde regelmatig “chatsessies” en er werd een datum afgesproken om toch eens te praten bij een glas Martini :-), die datum was 22.11.2007 en geloof het of niet maar na 3 zinnen wist ik het, ” hij is het “.

Pittig detail, hij stuurde me vlak voor onze date nog een sms met ” ik zoen niet op de eerste date “, wat ik uiteraard ook helemaal niet verwachtte 🙂 en jullie ruiken het van ver…..na een superfijne date kuste hij me en na een week stond hij op mijn werk om te zeggen dat hij “head over heels” was en met Oudjaar werd ik aan de “vrienden” voorgesteld…….

En we zijn bijna 10j later nog een koppel, geen perfect koppel wel een goed koppel, mijn rots in de branding en elke morgen krijg ik een glimlach op mijn lippen als hij tegen me aankruipt……..

 

13 gedachtes over “Romantisch verhaal #40dagenbloggen

  1. dat wil ik ook … zucht … 🙂
    ik voel plaatsvervangende kriebels in de buik, zo lief is het geschreven. je kan het gewoon niet wegsteken hoe zot jullie van elkaar zijn. zelfs als je een stukje schrijft over iets dat op dat moment wat minder gaat, dan nog is het vol liefde en respect geschreven en dat vind ik super!!!

  2. Zo schattig en zo ging het hier ook ongeveer. Al schreven mijn kinderen in be ” chat to be” netlog bestond nog niet eens en Facebook ook niet, maar Msn wel. Na een gebroken hart bij een Antwerpse man, was ik vastbesloten, geen lief meer voor mij. Wat ik wel wou is vrienden maken en uitgaan samen, plezier maken. En toen kwam ik Wim tegen. Toen ik zijn foto zag, zei ik tegen mezelf, o dat is veilig, totaal mijn type niet, tot op de eerste date, en aheum, we waren ook al aan het kussen op de eerste date. En kijk zoveel kilo’s later zijn we nog altijd samen.

  3. Heel mooi verhaal, Gitta!
    Blij dat je de ware hebt gevonden. Een ‘perfecte’ relatie is moeilijk te vinden. Overal vallen eens woorden, maar als je mekaar echt graag ziet leer je leven met de foutjes van de ander…

  4. Oh wat een superverhaal!! ❤ Ik leerde mijn ex ook kennen via msn. Nu lijkt het geen evidentie meer om iemand te leren kennen via internet of net wel als je het via Tinder doet. Maar ik heb zo twee keer iemand leren kennen en achteraf gezien is het te geforceerd via dat medium.

Geef een reactie

