Tevredenheidsonderzoekjes #40dagenbloggen

Ik ga vandaag eens afwijken en me niet aan de opdrachten houden, wat trouwens helemaal niet verplicht is, maar wel leuk om te doen, het werkt creativiteit in de hand.

Maar na het lezen van Mr.Pannenkoek zijn blogje wilde ik toch mijn negatieve ervaringen even kwijt.  Wat je ook online koopt, er volgt altijd een tevredenheidsonderzoek, iets wat ik weiger om in te vullen.  Ondanks dat ik heel tevreden ben van Bol.com en Zalando.

Onlangs zag ik een leuke sweater op La Redoute, vol enthousiasme bestelde ik hem.  Gewend om met Bol & Zalando te werken, was de teleurstelling al groot dat het een aantal werkdagen ging duren voor ik hem ontving.  Ik weet het, een beetje schandalig :-).  Ik bestelde de sweater op 28/02, op 6/03 had ik nog niks ontvangen, na wat getrack en -trace zag ik dat het pakje teruggestuurd was naar La Redoute, ik nam de telefoon en kreeg te horen de de post het pakket niet kon afleveren omdat het adres niet volledig was, wat op zich al vreemd is, aangezien ik het op kantoor liet leveren.

De mevrouw aan telefoon bestelde de sweater opnieuw en zou hem weer door de post laten leveren, naam van onze firma werd toegevoegd en echt het JUISTE adres, wat niet gewijzigd werd aangezien ik echt wel het juiste adres had doorgegeven :-). Vol verwachtingen wachtte ik weer op mijn pakje…..tevergeefs…….op 13/03 nog steeds niks ontvangen, met weer dezelfde reden…..

Wij zijn een bedrijf, gekend hier in de regio en waarom vindt Bol.com en Zalando het wel?

Nooit bestel ik nog iets op La Redoute…..jammer maar helaas, nochtans had ik graag de sweater gehad 🙂 🙂

Advertenties

14 gedachtes over “Tevredenheidsonderzoekjes #40dagenbloggen

  1. Dat is straf! Mijn goesting zou ook over zijn en ik ben niet zo ongeduldig op dat vlak, een beetje wel.

    PS: ik heb per ongeluk een reactie op mijn blog gewist van jou en nu vind ik dat niet meer terug… sorry!

  2. Zou ik ook vervelend vinden!!
    Voor de mini-me’s bestel ik altijd bij We Fashion en normaal gezien heb je die binnen een paar dagen en deze keer bleef de bestelling weg. Op de uiterste dag van levering kreeg ik een mail van We Fashion dat mijn pakje vertraging had opgelopen en dat ik bij de volgende bestelling 25% korting kreeg en dit zonder het zelf te melden… hier is klant koning!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s