Op restaurant #40dagenbloggen

Met wie zou ik eens een keertje op restaurant willen…….

Eenvoudig, met Sven Ornelis :-).

Waarom de Sven…..eerst en vooral had ik ook Sven genoemd als ik een jongen was :-), volgens mij de jongensnaam bij uitstek in 1973 :-), want ook de Sven is van 1973, hij is wel iets ouder dan ik :-), 3 maand om precies te zijn.  Leeftijdsgenoten en dat is al boeiend op zich.

Ik luister al zolang ik me kan herinneren naar zijn ochtendshow…..ik stapte mee over van de Q naar de JOE :-),  u leest het ik ben fan :-).

Ik kan er mijn vinger niet opleggen waarom, qua persoonlijkheid is hij niet mijn type ..en fysiek voel ik me niet tot hem aangetrokken en toch vind ik hem zonder dat ik hem kent interessant.

Hij intrigeert me, het lijkt wel of hij nooit buiten de lijntjes kleurt, altijd de goede dingen zegt en doet, maar ook enorm gepassioneerd in alles wat hij doet en hij is enorm creatief in de keuken als je zijn kookboeken openslaat, met niks maakt hij een fantastisch gerecht vol smaak en laat dat nu een kwaliteit zijn die ik enorm bewonder, net zoals zijn neutrale Zwitserland houding.  Nooit is het ene woord hoger dan het andere, ja ik bewonder dat echt, je emoties zo onder controle houden.

Dus Sven, wanneer gaan we eens lekker eten, zodat ik al je geheimen leer kennen :-)..

Met wie willen jullie op restaurant?

 

9 gedachtes over “Op restaurant #40dagenbloggen

  1. Haha, leuk! Ik zou met Sioen op restaurant gaan of met Wouter Deprez, dat is zo’n vriendelijke kerel en heel wereldkundig, kan over vanalles meepraten, een wijze vent zeggen ze in Gent.

Geef een reactie

