Favoriete gerecht #40dagenbloggen

De opdracht luidde, wat is je favoriete gerecht klaar in 15min, wat wel heel snel is.  Maar dan moet ik teruggrijpen naar onze snelle pasta die ik zelf verzon long time ago met restjes uit de koelkast en sindsdien de favoriete pasta is van mijn lief en ik ben geen pasta liefhebber maar deze is eigenlijk de enige die ik eet, uiteraard nu weer even niet aangezien ik weer vollenbak aan de Paleo ben…….

Maar de pasta dus 🙂

Benodigdheden:  Hoeveelheden vermeld ik niet aangezien ik niet weet hoeveel u kan eten noch voor hoeveel personen u dit maakt.

Pasta ( kies maar de welke, het aanbod is groot

Rode pesto ( een potje of zelfgemaakte u kiest, maar ik vind zelfgemaakte lekkerder als u in de koelkast nog groene hebt staan, ik vermoed dat het ook kan)

Rucola

Pijnboompitjes

Gerookte zalm

Geschaafde parmezaan

Bereiding:

Kook de pasta zoals aangegeven.  Maak de rode pesto of draai het potje open :-).

Snij de gerookte zalm in kleine stukjes.

Rooster de pijnboompitjes.

Wanneer de pasta klaar is, afgieten en laten uitlekken.  Rode pesto eronder mengen ( ik doe dat in het bord van de persoon zelf), rucola over de borden verdelen, gerookte zalm op de rucola verdelen en afwerken met pijnboompitjes en wat geschaafde parmezaan.

Het is OVERHEERLIJK en klaar in no time…….

Smakelijk!

Iemand een suggestie voor een orginele naam voor deze pasta??
8 gedachtes over “Favoriete gerecht #40dagenbloggen

  1. Een suggestie voor een naam heb ik niet! Gewoon pasta met rode pesto en gerookte zalm , maar dat is niet nieuws he, maar het klinkt wel ongelofelijk lekker! Alleen weet ik niet of het even lekker zou zijn met courgetti 😉

  2. Psttt… Ik vond in Nederland, gewoon bij AH, verse pasta gemaakt van courgette, en gedroogde pasta gemaakt van rode linzen en erwten…

    Of mag peulvruchten ook niet van meneer Paleo?

Geef een reactie

