Wat maakt me “echt” gelukkig – #40 dagen bloggen

Ik ben van nature een gelukkig en tevreden mens sinds ik tram 4 nam is er ook nog een zekere rust als extra bijgekomen.  Ik probeer ook bij elk “geluksmomentje” stil te staan…en ik weet dat ik veel geluk heb, ben gezond, heb een fantastisch lief en gezin, een warme familie, een dak boven mijn hoofd en geen financiële zorgen…….wat zou ik te klagen hebben!

Dit is waar ik gelukkig van word……in willekeurige volgorde.

  • Een dagje sauna……..
  • Sporten.
  • Mijn lief
  • Leuke gesprekken met de zoon van-en naar het voetbal.
  • Koken
  • Pralines maken of een geweldig chocoladestuk.
  • Kalligrafie en kaartjes maken
  • Uit eten gaan
  • Koffie drinken
  • Good hairdays
  • Citytrippen
  • Het moment dat ik mijn make-up verwijder en jogging aantrek.
  • De geur van een nieuw seizoen, zoals je nu al de lente ruikt.
  • Aperitieven op vrijdag met een lekker gin-tonic en chips :-).
  • Geen files tijdens de de vakanties.
  • Voor tv eten ( guilty pleasure)
  • Lazy Sundays ( ze zijn te zeldzaam)
  • Gezellige etentjes organiseren
  • Lang ontbijten en uitgebreid de krant lezen
  • Het huis voor me alleen hebben.
  • Healthy food
  • Met de fiets naar het Paradijs -> vrijheid
  • Knuffelen met mijn katten…..
  • Eten als je honger hebt.
  • Lippenstift 🙂
  • Verse lakens die mijn lief elke week vervangt.
  • Een leeg washok ( gelieve nu niet te komen kijken)
9 gedachtes over “Wat maakt me “echt” gelukkig – #40 dagen bloggen

Geef een reactie

