40 dagen bloggen

1 maart, de dag dat de tournée mineral door Jezus werd veranderd in 40-dagen zonder vlees :-).  Wel in blogland gaan we daar onze eigen visie van maken, wij gaan 40-dagen aan een stuk bloggen en het is de eerste uitdaging waar ik in lange tijd warm van word :-).

Tournée mineral heb ik aan me voorbij laten gaan, heb in de maand februari 4 glazen alcohol gedronken, ik denk dat dat wel gepermiteerd is :-).  Ik drink zowiezo weinig en heb al gemerkt dat het me goed doet, maar hou je altijd aan “met mate” en je hoeft je niks te ontzeggen.

Wat 40-dagen zonder vlees betreft….ik heb net beslist om weer Paleo in te lassen, wegens de voordelen op mijn lichaam, ik bespaar u de details maar geloof me het is het enige dieet dat helpt.  Uiteraard gaan we het weer niet 100% doen, dat vind ik te eng en wil mezelf ook niet alles ontzeggen noch constant mezelf beperken.  Een 2de argument is dat ik het thuis niet verkocht krijg…..ik probeer 1 dag per week een veggie dag te doen hoe ik het ga doen met het Paleo gegeven weer in te voegen weet ik nog niet, maar er zal wel een oplossing voor zijn :-).

Het initiatief werd in het leven geroepen door Kathleen van de Verbeelding, maar ik las het vooral bij Samaja en toen ik het op sociale media ook zag passeren was ik gewonnen. Ook omdat er een aantal onderwerpen gaan aangereikt worden en ik vind dat altijd fijn om over na te denken en dat ik zo iets kan creëren in mijn hoofd.  Bloggen doe ik al een tijdje op een lager pitje, ondanks het feit dat ik schrijven zo fijn vind.  Het excuus tijd is niet gepast, want tijd is een kwestie van prioriteiten, geen inspiratie nog minder, het enige was dat de “goesting” wat weg was…….en het is terug!!!!!!!

Het wordt dus een overload aan blogposts de komende 40-dagen……

Veel leesplezier alvast!

 

19 thoughts on “40 dagen bloggen

Geef een reactie

