De geschiedenis herhaalt zich

Vanmorgen ergens onderweg, want ik was verplicht de wagen te nemen aangezien men op het voetbal een oefenwedstrijd heeft ingepland aan de andere kant van het water en het op zijn minst een spannende toch wordt om daar tijdig de zoon af te zetten :-), maar we wijken af.

Vanmorgen ergens onderweg op de radio “Soft Cell” en iedereen kent dat liedje wel, maar omwille van het tijdsgebeuren 🙂 heel gekend in mijn uitgangsperiode :-).  Onmiddellijk werd ik teruggevoerd naar de fuiven met glitterbal en vinyl vloeren, pintje in de ene hand, sigaret in de andere en proberen te bewegen in het juiste ritme.  Heerlijke tijden :-).

Ik ben altijd een “feestbeestje” geweest, kon daar zo van genieten, het begon al met het uitkiezen van de juiste outfit ( nu waarschijnlijk de meest foute ooit), je haar in de juiste kuif leggen en vooral nog geen high heels aantrekken ( lees: geen pijnlijke voeten), voeg daar nog een pintje en goede muziek aan toe en naar huis gaan stond niet meer in mijn woordenboek.

Ondertussen is de uitgangsdrang stevig verminderd, ik durf zelfs zeggen dat ik kies voor avondje thuis en op tijd naar bed, hoe saai is dat hé.  Dat ik daar ooit nog naartoe zou evolueren, mijn ouders hadden geruster geweest als ze dat op voorhand hadden geweten 🙂 :-).

Ik stelde mijn zoon gisterenavond de vraag wat zijn plannen voor de vakantie waren, waarop zijn simpel antwoord was, voetballen en op donderdag eens goed gaan feesten en toen wist ik, de geschiedenis herhaalt zich 🙂 :-)……..

 

13 gedachtes over “De geschiedenis herhaalt zich

  1. Uitgangsdrang stevig verminderd, was dat op uw blog dat we vroeger wel eens blogjes konden lezen over het gaan naar een parenclub? Is dat ook gestopt of blog je er gewoonweg niet meer over?

  2. De juiste kuif… OMG waar is de tijd!!! Pullen lak heb ik er door gejaagd!
    Zelf ben ik geen fuifbeest geweest, altijd al het rustige type… maar van mij mogen de mini-me’s gerust gaan fuiven… of ik dat later nog ga zeggen, weet ik niet 😉

Geef een reactie

