Februari

Hallo februari, u bent snel gekomen :-).  Januari telde nochtans 31 dagen maar ze vlogen voorbij.

Hoe was januari :-),  veel om te koesteren 🙂 en weinig slechte dingen :-).

Mijn koestermomentjes van januari:

  • Mijn lief en ik, zoveel warme fijne momenten
  • Ik shopte maar liefst 3 nieuwe broeken en 2 nieuwe tops en nee, niks had de kleur zwart.
  • Ik besliste geen zwarte kledij meer aan te schaffen.
  • Ik leerde de beginselen van kalligrafie, ondertussen heb ik al voor elke gelegenheid een kaart klaarliggen, handmade :-).
  • Mijn zoon begon aan zijn eerste jobke en tekende afgelopen weekend zijn contract.  Daar hoort dan ook een rekening en bankkaart bij.
  • Mijn haar werd een flink stuk korter geknipt en ik geef toe, het is handiger.
  • Ik bood mezelf aan als verantwoordelijke in het Paradijs, nog steeds geen antwoord :-).
  • De visie en uitwerking van ons “bedrijf” werd enthousiast onthaalt door de leerkracht bedrijfsbeheer en we zijn hard bezig met alles tot in de puntjes uit te werken, zodat we september dit jaar in bijberoep starten met het geven van workshops :-).
  • Wij kochten een Vintage salontafel voor slechts 1/10de van het bedrag dat we gingen spenderen aan een design tafel.
  • We hadden 2 meer dan geslaagde date-nights ( ik kan het iedereen aanraden om elke maand 2 avonden voor “ons” te reserveren).
  • Ik verstuurde mijn cv en kreeg op allemaal het antwoord dat ik niet weerhouden was :-).
  • We gingen naar het prachtige Zwanenmeer kijken.
  • We registreerden ons voor Tomorrowland, maar konden geen kaarten bemachtigen.
  • We kregen nog eens de kans om te schaatsen op natuurijs, zalig moment met ons gezin.
  • Ik ging nog eens uit in het midden van de week en genoot met volle teugen, ondanks de vermoeidheid is het mentaal bijtanken.

Januari u was een TOPmaand en februari, de maand van de liefde, ik omarm u……

11 gedachtes over “Februari

Geef een reactie

