Model 2

Dinsdag was het tijd om model  te spelen :-), ondertussen was de angst omgeslagen dankzij mijn veerkracht, we maken er het beste van en slaagt het tegen dan laat je je haar kort knippen, ineens andere look :-), we gaan  toch voor verandering in het leven.

Het eerste wat opviel was de chaos in het klaslokaal, iedereen deed maar wat. Leraars waren van die overjaarse hippies die ook dringend een kapbeurt moesten krijgen.

Snel was het mijn beurt om aan de wasbak plaats te nemen, haar wassen zonder poes pas en zonder al dat gewacht van nog een extra verzorging, dat irriteert mijn hoofdhuid toch altijd, trouwens door de andere shampoo krab ik weer meer…..het is opvallend.

De opdracht luidde, “het straatbeeld“, het haar stevig opknippen in laagjes en krullen aanbrengen.  Het gevoel dat ze er onzeker aan begon liet me eerst niet los :-), maar ik vergiste me stevig, ze wist verdorie goed waarmee ze bezig was en ik zag haar op de grond verdwijnen en een coupe verschijnen.

De lovende commentaar van de vakmensen maakte dat ik begon te genieten.   De krullen maakten het helemaal af.  Ik vertrok met een pittig kapsel dat weer model heeft, maar waar toch flink aan geknipt is.  Maar dat groeit weer 🙂

Straalde ik niet 🙂 een nieuw kappersmodel is born 🙂

img_20170124_143942 img_20170124_203329

12 gedachtes over “Model 2

  1. Ziet er goed uit. Ik had wat hetzelfde gevoel toen ik onlangs m’n haar doneerde aan Think Pink. 28 cm kwijt en grote verrassing hoe dat korte kopje er zou uitzien. Een maand later ben ik heel tevreden dat ik het gedaan heb en merk ik dat het korte kopje me we bevalt.

Geef een reactie

