Den theorie

Afgelopen maandag startte de “theorie” weken op school….om precies te zijn woren het 10 weken theorie knauwen.

De spits werd afgebeten met “visie en strategie van de onderneming” en werd gedoceerd door iemand met een rijk ondernemings verleden.

En wat een inspirerende man, ik werd helemaal meegezogen in het verhaal van de “onderneming ” en de verscheidene factoren die bepalen of jouw onderneming en succes wordt of net niet.  Ik hing letterlijk aan zijn lippen :-), de passie, de ervaring spatte er af.

Met een lading positieve energie vertrok ik richting huis, met een hoofd dat niet stilstond, want hoe je het ook draait of keert een onderneming opstarten heeft ook een negatieve kant en het gaat enorm veel energie vragen om iets uit de grond te stampen en alles gaat daarvoor een tijdje moeten wijken, wat maakt dat ik me toch ook afvroeg of ik mijn nek wel wilde uitsteken.  De mens en zijn comfortzone :-).

Maar de drive die ik voel is groter, ik wil iets van mezelf creëren en vooral weg uit het Paradijs een plek die me steeds ongelukkiger maakt ondanks de vele voordelen dat het biedt.

Na kortsluiting met Miranda, gaat ze mee in mijn verhaal en ziet ze het ook volledig zitten om iets langzaam op te bouwen naast onze bestaande job die we dan op termijn gaan afbouwen.

  • Focus op workshops geven ( Met verschillende thema’s naargelang het seizoen met ook aanbieden van pralines om te kopen, koekjes)
  • Een totaalpakket afleveren ( dat de mensen met een stuk naar huis gaan dat is afgewerkt en hen het gevoel geeft dat ze het zelf hebben gedaan), mss zelfs in combinatie met Kalligrafie
  • Koekjes aanbieden aan restaurants, brasserie, taverne
  • Authentiek door het ambachtelijke, aparte verpakkingen en zelfgemaakte kaartjes.

Gaat Miranda toch niet mee in het verhaal, dan blijft het verhaal om samen met mijn lief een zaak aan huis  te openen, hij in kunst/antiek en ik bied van thuis bovenstaande diensten aan……..:-).

Dromen, zoveel dromen op dit moment!

8 gedachtes over “Den theorie

Geef een reactie

