Jaaroverzicht 2016

Het einde van 2016 is in zicht. Tijd voor een jaaroverzicht! 

Een jaaroverzicht, wat is blijven hangen en welke dingen wil ik snel weer vergeten?

Dit jaar eens geen spetterend hoogtepunten noch diepe dalen, alleen het gevoel dat het jaar voorbij vloog…..

Reizen

We trokken naar Venetië en het was weer een prachtige citytrip overgoten met veel romantiek, kleuren en de eerste zonnestralen die de batterijen oplaadden.

Dan was er nog een deugddoende gezinsvakantie en ondanks dat we een “lappendeken-gezin” zijn, hebben wij het nieuw samengesteld gezin naar een hoger niveau getild, onze jongens zijn goede vrienden geworden mss zelfs meer broers dan sommige anderen.  En elk jaar is het zo genieten, wij met ons 4, zonder de buitenwereld of activiteiten agenda.

 

Liefde

Oh de liefde, u weet dat ik de liefde van mijn leven vond, dit jaar staat hij 9-jaar aan mijn zijde en elke dag ben ik blij dat ik hem zie en wordt mijn liefde dieper. Zijn er dan geen momenten dat ik hem naar de maan kan schieten, absoluut, geen enkele relatie is perfect, ook de onze niet, maar met het hand op het hard kan ik zeggen dat wij een fijne relatie hebben met stevige fundamenten en heel veel wederzijds respect, vertrouwen en steun.  Wij zijn een team, die elkaars zwakke punten opvangen en sterke punten laten gloeien.  Elke dag ben ik dankbaar dat ik mijn lief vond, gewoon op het internet :-).

Werk

Het Paradijs, ik blijf er een speciale relatie met hebben, bijna haat-liefde te noemen.  Dit jaar gaf het Paradijs mij enorm veel stress.  Veel nieuwe taken werden op mijn bureau gelegd, kreeg zelfs een assistente, maar ik weet wel zeker dat ik teveel controlefreak ben om het allemaal perfect te laten verlopen, voeg erbij dat de assistente slecht kan communiceren en ik vaak achter mijn informatie moet en dan weet je meteen dat het geen perfect match is.  De collega’s, ook een geval apart, nog steeds.  Taartjes halen voor een aantal collega’s, de resterende collega’s werd zelfs niks gevraagd, maar het wel voor onze neus opeten, ik was pissed :-), ondanks het feit dat ik geen taartje wilde,…..maar het kan nog steeds gevraagd worden.

Blog

Mijn blog, hij kreeg minder aandacht in 2016.  Om verschillende redenen, maar zoals alles in het leven gaat het met ups-&downs.  Dat er volgend jaar een up zit aan te komen lijkt nogal vanzelfsprekend aangezien ik een groot project moet afwerken en ik regelmatig zal moeten ventileren en raad vragen :-).  Of ik deze blog ga gebruiken om mijn workshops en pralines te promoten dat weet ik nog niet, want de namen gaan niet matchten.  Maar een blog/website van 0 beginnen vraagt veel tijd en energie……  Maar wil ik het persoonlijk wel mixen met het “professionele”?  Ben er  nog niet uit en tips zijn welkom.

Maar nu wacht op mij de feestdagen en een weekje vakantie,

Geniet en inspireer, geef en bewonder, dan wordt 2017 HEEL bijzonder.  Een fijn 2016!!!

 

14 gedachtes over “Jaaroverzicht 2016

  1. De mindere periodes en tegenslagen heb je in elk geval behoorlijk kunnen compenseren, niet? Ik wens je een mooi jaar toe, met een heleboel glitter en zilveren randjes aan sommige kleine wolkjes! x

  2. Al bij al een heel mooi jaar 🙂
    Wil je hulp voor het maken van een blog, wil ik je graag helpen, zelf vind ik het leuk om alles te zoeken en uit te proberen… wederdienst voor al die goede adviezen 😉

Geef een reactie

