Eindelijk

Eindelijk is het werk in het Paradijs onder controle en dat is een enorme last die van mijn schouders valt….het hield me letterlijk bezig, ook ’s nachts……en voor degene die denken dat ik een topjob of belangrijke job heb, think twice!

Maar ik ben eentje dat niet kan loslaten, zelfs een ballon is moeilijk om het even te schetsen.  En dan blijf ik zoeken naar snellere manieren, oplossingen enz……

En nu zijn we bij en moet het routine worden, samen met mijn “assistente”……en ja, werk uit handen geven, het blijft lastig, niet dat ik haar niet vertrouw of dat ze het werk niet goed doet, maar er zijn details die ik vergeet of waar zij nog niet zo vertrouwd met is,…..maar iedereen moet leren, maar hier komen we weer op dat loslaten :-).

In elk geval, ik ga ontspannen het weekend in en er staan veel leuke uitjes op het programma, met vanavond een dansvoorstelling van Isabelle Beernaert, ik las bij een “blogster” dat ze gisteren deze dansvoorstelling zou bijwonen en toen ik doorklikte voor kaarten, zag ik dat er nog veel plaatsen vrij waren en er vandaag een voorstelling zou zijn in mijn “hometown”, onmiddellijk bestellen, want als ik van iets kan genieten is het van een dansvoorstelling, mijn grootmoeder nam me toen ik klein was regelmatig mee naar het ballet en dan droomde ik ervan om een danseres te worden, dat ik geen talent heb noch de juiste lichaamsbouw stak er een stokje voor om over het olifantegehalte in een porseleinwinkel nog maar te zwijgen.  Het is altijd bij kijken gebleven, maar ik kan met open mond zitten kijken naar dansers, de controle die ze over hun lichaam hebben, wow.

Zaterdag ga ik met mijne paps boodschappen doen en uitgebreid lunchen om dan met mijn lief gezellig op de bank te eindigen of in de cinema :-).

Zondag eerst ons lichaam wat afbeulen in de sportzaal om dan het volledig te gaan ontspannen in de sauna, mijn ultiem genietmomentje.

Ik ga uitgerust aan een 2de korte week beginnen, laat maar komen!!

17 gedachtes over “Eindelijk

  1. geniet er van!!! naar de sauna gaan is zalig hé. ben vorige week ook geweest (is een van de weinige dingen waar ik mezelf kan toe aanzetten als single) en je doet me goesting krijgen om alweer te gaan :-).

      1. als ik dikwijls genoeg ga, gaan mijn problemen misschien wegsmelten van de warmte. het moest eens waar zijn, ik ging alle dagen 🙂 :-(.

      2. je kent het : kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen… en als de ex jouw ouders er dan nog bijsleept omdat hij met jou geen contact wil en zo je ouders nog eens opstookt. dit is de verkorte samenvatting… dus : ik kan beter alle dagen naar de sauna:-)

  2. Veel plezier met de dansvoorstelling. Hopelijk lukt het goed met je assistente en blijft de druk van de ketel. Geniet met volle teugen van het weekend! Wij hebben nog geen plannen, geen idee waar we gaan belanden!

  3. Fijn te lezen dat het op het werk beter gaat… ik heb al 2 weken hoofdpijn, slaap slecht… allemaal door de veranderingen/spanningen op het werk en vooral omdat ik het alleen moet oplossen, wat niet haalbaar is… 😦

Geef een reactie

