Op dit moment

Ik weet het, ik schrijf te weinig ( over dat slapen nog maar gezwegen) en ja, ik mis dat en men zegt altijd dat alles een kwestie van prioriteiten is, wel ik koos voor slapen :-).

Mijn leven raast als een sneltrein voorbij en het is soms letterlijk met het hoofd boven water blijven.  Maar er is ook eindelijk licht aan de tunnel…….

Een kleine greep uit mijn huidig bestaan.

  1. Ik heb in het Paradijs een assistente gekregen, ik ben er nog niet uit of het een godsgeschenk is of de nagel van mijn doodskist :-).
  2. Mijn zoon is momenteel weer de überpuber wat het thuis ook pittig maakt, tel daar de opgeklopte verhalen van de ex bij en we zijn ook daar geen moment gerust.
  3. Zondag belde papa dat hij weer een benauwd gevoel op de borst had, wij naar de spoed (met een heel bang hartje), waar we een aantal uur later konden vertrekken met aangepaste medicatie en extra afspraak bij de cardioloog.
  4. Met de schoonmama gaat het ook met rassenschrede bergaf en we hopen allemaal nog op een aantal mooie momenten.
  5. Het blijft druk in het Paradijs en Miami slaagt erin om werk te blijven verzinnen.
  6. Ik maak sinds kort naast mijn weekmenu ook een weektenue en het lijkt absurd en een beetje op het neurotische af, maar het maakt mijn ochtenden wel heel wat makkelijker……ik hoop dat ik dit volhou….
  7. De chocoladelessen zijn weer gestart, eigenlijk begin september en het is nog leuker dan vorig jaar, kleinere groep en we mogen veel meer experimenteren…..me like!!!
  8. Sinds kort zijn mijn lief en ik helemaal into wandelen, met dank aan de fitbit :-).
  9. Ik slaag er niet in om 7u per nacht te slapen, gemiddelde van 6u13min…..gelukkig kan ik tanken uit mijn energie, maar ik merk het aan mijn concentratie……
  10. Dankzij de feestdagen van volgende maand zitten er 2 lange weekends aan te komen en ik ben van plan om toch een beetje rust in te bouwen en wat meer te slapen 🙂 :-).

As we speak, hoe is jullie leven??

11 gedachtes over “Op dit moment

  1. serieuze rollercoaster lijkt me. vergeet jezelf onderweg niet… en van überpubers ken ik alles :-). maar daar hebben we de wetenschap dat dat ooit eens overgaat. hoop ik toch …

  2. Toch maar even opgezocht wat een Fitbit is, ben niet helemaal mee met die dingen. Kan me voorstellen dat ze wel motiverend werken?
    Vandaag ben ik vroeger naar huis gereden…helemaal leeg gewerkt….mijn lijf wil nog wel maar mijn geest is niet meer aanwezig….en de week is nog maar half. Dat beloofd.

  3. Kan me voorstellen dat je niet altijd zin hebt
    om te schrijven, je hebt genoeg aan de hand.
    Fijn dat het met je paps allemaal meevalt en dat
    er met je schoonmoeder momentmomenten zijn.
    Alles is een fase, rustig aan en aan jezelf denken…

    Jij hebt in ieder geval geen saai leven, gelukkig maar ;-))

    *dikke knuffel geeft*

  4. Hier ook 2 beginnende pubers… dat gaat nog vonken geven!!
    Hopelijk alles ok met de papa en geniet van de momenten met de schoonmama.
    Gisteren gingen we ook een extra toertje wandelen en werden er extra workout oefeningen gedaan dankzij de fitbit… een super iets 🙂

  5. Slaap blijft een vies beestje he, hier komt en gaat het.. de nachten waarop ik aan 7u kom, kan ik ook tellen op één hand… Ben nu met yoga-zelfstudie begonnen, eens zien of dat helpt om het nachtelijk gemaal in te tomen 🙂 En ❤ voor Fitbit!

Geef een reactie

