Blessings

Een tijdje vond ik mijn draai niet, was het te druk en slorpte mijn werk me helemaal op en nam ik me voor om eens wat liever voor mezelf te zijn, want ik besef heel goed dat ik veel van mezelf eis, ik moet minstens 5 dagen sporten, ik moet gezond eten, ik moet een opgeruimd huishouden hebben en het liefst is ook alles perfect georganiseerd.

Ik maakte de beslissing om het eens allemaal een niveauke lager te houden en eerlijk, dat werkt precies :-), wat een verrassing hé (ik snoeide vooral in het huishouden en train een dagje minder).  Ondertussing hield ik ook mijn blessings bij, want als je je blijft wentelen in hoe druk en hoe slecht het allemaal is, dan wordt het niet beter, met nieuwe krachten zijn hier de blessings.

  1. Ik mocht 2 keer na elkaar op weekend vertrekken en wat een zaligheid was dat, de Ardennen en de kust, wat leven wij toch in een mooi land.
  2. Ik leerde dat wandelen me ontspant, zeker in de natuur, mijn fitbit maakt er een leuke challenge van, beetje uitdaging moet er zijn zekers :-).
  3. Knoeien met chocolade en dat uitwerken tot heerlijke pralines en chocoladestukjes, ik raak steeds meer en meer overtuigd dat ik er in verder wil.
  4. Mijn zoon die me afgelopen weekend 4 keer spontaan knuffelde, normaal is dat mijn jaarbudget.
  5. Mijn lief die me overlaadde met “I love you’s” met dank aan de Leffe’s 🙂
  6. Mijn gezondheid en mijn eindeloze energie.
  7. Vaak alleen thuis en dat blijft voor mij extra genietmomentjes.
  8. Mijn lief die mijn haar kleurt, met mijn haarverf die uit de rekken verdwenen is maar die ik per dozijn nog vond bij Bol.com. Bye bye grijze haartjes
  9. Toffe gesprekken met mijn schoonfamilie, afgelopen weekend was verrassend leuk.
  10. Last but not least, de herfst is er weer, het blijft mijn favoriete seizoen.  Kaarsjes, dekentjes, cosy kleren en tonnen gezelligheid.
10 gedachtes over “Blessings

Geef een reactie

