Bijtanken

Ik weet het, het blijft hier stil…..en het is niet dat ik niks te vertellen heb, integendeel zelfs er gebeurt momenteel enorm veel in mijn leven…en het leven is vooral druk, vooral in het Paradijs er komt geen einde in zicht…en de problemen blijven zich opstapelen.

Maar laten we die problematiek in het Paradijs laten……dit weekend was er eentje van bijtanken.  Vriendjes hebben zich een 2de verblijf aangeschaft in de Ardennen…..en laat ik een klein Ardennentrauma hebben, aangezien mijn ex steeds naar de Ardennen op vakantie wilde en hij niet graag stapte, noch de zoon die toen nog lekker klein en schattig was.

Ik was nog nooit met mijn lief in de Ardennen geweest, nochtans zijn we bijna 9 jaar samen.  Maar zaterderdagochtend vertrokken we……en ik keek er enorm naar uit, even weg van alles, weinig of geen internet, zelfs beperkt bereik….enkel genieten van de rust en de natuur…..en wentelen in het fijne gezelschap van de vriendjes en mijn lief,…..

Geen huishouden, geen verplichte familiebezoekjes, boodschappen of lastige pubers ( want er is weer een fijn verhaal op komst hoor)…..en wat heb ik genoten van gewoon babbelen, lang tafelen, heerlijke wandelingen in de natuur onder een zalig herfstzonneke…….

Het was bijtanken…..en genieten…en het leuke is, dat we volgende week een weekendje naar Catzand krijgen van Oma C……heel de familie Outdoor gaat er nog eens op uit, de aanzet is minder, want het gaat niet goed met Oma C, de longkanker reageert niet op de behandeling en is de palliatieve zorg ingezet.

En dan zal ons leven weer een geheel andere dynamiek krijgen.  Eentje waar ik naar uitkijk maar ook een beetje bang voor ben.

Het wordt dus nog niet saai in mijn leven.  Maar ik kan er weer even tegen na dit heerlijk geniet momentje.

12 gedachtes over “Bijtanken

  1. Het is zo fijn om geregeld ‘bij te tanken’!
    Op het werk is het bij ons ook zo druk, werk vaak lange dagen, vele uren… korte avond thuis, terug naar het werk… terug een lange op het werk… het huishouden, de mini-me’s, sporten… pffff wat een drukte, wat een gedoe!

      1. Ik heb net een hectische week achter de rug… vanavond gaan ze bij de papa… efkes terug op mijn plooien komen 😉
        Succes de komende week! 😉

  2. Het is te hopen dat er dan minder ruzie is dan de vorige keer 🙂 🙂
    En de Ardennen… dat is grote liefde hier. Maar ik trek dan wel sportkleren aan om outdoors ne keer goed te kunnen zweten en in de modder ploeteren!! :p

      1. Haha misschien is het waar wat ze zeggen, wijzer en kalmer met de jaren… en dan doel ik op de schoonfamilie he 🙂 🙂

Geef een reactie

