Jubileum

Ik kreeg vandaag dat melding dat ik al 4 jaar op “wordpress” zit :-), het is lang geleden dat ik nog schreef, had geen inspiratie, raakte na vakantie niet echt op dreef, iets wat ik nog nooit ervaarde.  Maar ik had last met mijn ritme terug te vinden, nog steeds trouwens.

In het Paradijs loopt het niet van een leien dakje, taken-stapel groeit en ik voel me steeds kleiner, me constant motiveren om sneller te gaan, tot ik leeggezogen naar huis trek waar het volgende takenpakket op me wacht en dan heb ik nog geluk dat de zoon momenteel bij de papa is, dus geen voetbal geen school noch tijdsdruk……

Maar er is geen ontkomen aan, donderdag start het school weer en vrijdag is de zoon  terug, ook mijn cursus chocoladebewerking start weer, gelukkig is hij verplaatst naar maandag ipv dinsdag, dat maakt dat mijn lief op maandag voor de zoon moet zorgen maar wel dat ik maar 3 avonden van huis ben ipv 4 want dat ritme zag ik niet zitten en dat dinsdagavond van mij en de zoon wordt dankzij een coach die de trainingsdagen ook wijzigde :-).

Uiteraard zou ik het me een stuk makkelijker kunnen maken en opteren voor een pizza in de oven en minder sporten, maar momenteel wil ik daar nog niet in knippen omdat het loont.

De huizentocht is ook zo’n energievreter waar ik niet vrolijk van word, ook de bijhorende discussies,…momenteel wordt de optie appartement waar we nu in wonen kopen bekeken en ondanks het feit dat ik er graag woon, zegt het buikgevoel nee……sounds weird hé, maar ik heb het gevoel dat we iets slecht zouden kopen dan…..

Hoe het met dit platform zal aflopen weet ik niet, momenteel is er ook weinig behoefte om te delen en razen de gedachten door mijn hoofd maar kan ik het niet omzetten naar woorden,….

Genoeg gezaagd, ik weet dat dit een fase is en eenmaal september ik mijn ritme wel weer vind en ik me kan klaarmaken voor kerst-en nieuwjaar 🙂 :-).

Welkom terug iedereen!!!

13 gedachtes over “Jubileum

  1. Heel veel sterkte met alle beslissingen die genomen moeten worden! Is er geen mogelijkheid om 4/5 den te werken?? Dat zou al een heel groot verschil uit maken. Hopelijk kan je terug een evenwicht vinden, die haalbaar voor je is. Ga vooral niet over je grenzen, ik ben daar zo bang voor!

  2. I know the feeling ivm werk, ritme etc.
    Ik ben net eerste dag op het werk na vakantie en dan loop ik ook altijd wat verloren en met een gevoel van “wat doe ik hier eigenlijk?” – al weet ik ook wel dat men niet eeuwig vakantie kan hebben. D
    Dus komaan meis, we gaan mekaar terug in het ritme trekken 😉

  3. Kerst! Kaarsjes! Gezelligheid! Cocoonen!
    Ik vind het straf zoals jij alle ballen in de lucht weet te houden, elk jaar opnieuw. Je vindt wel een oplossing, en hopelijk ook wat meer ademruimte!

  4. Ik heb net hetzelfde voor momenteel. Mijn leven raast aan de snelheid van een trein aan me voorbij en ik probeer er vat op te krijgen maar hol er precies maar achterna. En als ik dan even tijd heb dan krijg ik niks neergetypt. Mijn hoofd zit precies propvol

Geef een reactie

