Zon, zee en strand

We gaan er niet lullig over doen, maar wij houden van strandvakanties en ja, kiezen daarbij vaak voor de all-in formule, wat met onze kids de goedkoopste formule is maar ook de eenvoudigste.  Ook dit jaar kozen we weer voor Turkije met all-in formule en zoals elk jaar bevalt het ons weer enorm, heel relax gaan onze dagen hier en dat was precies wat we nodig hadden, rust zonder alle beslommeringen.

Elke dag trek je je bikini of zwembroek aan, je slippers een dikke laag zonnecreme en je bent vertrokken, want je hoeft maar aan te schuiven aan een overweldigend buffet als je honger hebt of aan een van de talrijke bars als je dorst hebt.  Je hoeft dus letterlijk niks te doen een hele dag als je dat wil.

Natuurlijk ben ik niet het type dat een hele dag op haar strandstoel ligt, dus mijn dag begint bij het ontbijtbuffet en dan richting fitness voor een uurtje om dan te stretchen bij de yoga :-).  Dan is het tijd voor koffie en de krant om me dan naar het olympisch bad te begeven voor 20 baantjes, opdrogen en dan richting het lunchbuffet, waar je vaak de raarste combinaties op het bord vindt ook ’s avonds kijk ik vaak de ogen uit er zijn toch een aantal combinaties die ik jullie niet wil onthouden :-).

  • Pannenkoek met een spiegelei
  • Een bord met rijst, frietjes, kroketten en past ( echt gezien)
  • Banaan met pasta
  • Komkommer met koffiekoeken

Na de lunch is het tijd om even te rusten en dan gaan we meestal een strandwandeling maken om te eindigen met nog 20 baantjes en wafeltjes die hier trouwens overheelijk zijn, ja mijn dieet is ver zoek, dat is een zorg voor zaterdag als we weer thuis zijn :-).

En verder wordt de tijd opgevuld met het volgen van onze knappe olympische prestaties, sociale media en lezen echt lezen,……en veel tijd met mijn lief, want de kids die zien we enkel bij het avondeten weer :-)……..

Wij hebben dus de tijd van ons leven,……….en je wil niet weten hoe enorm ik opkijk tegen de routine die me rond de oren zal slaan vanaf ik de voordeur open,…..

8 gedachtes over “Zon, zee en strand

  1. Koffiekoeken met komkommer, haha die komkommer is sowieso om het schuldgevoel van de koffiekoeken te temperen, “maar ik heb gezond gegeten bij het ontbijt!”
    Eerlijk zo’n vakantie is de horror voor mij, maar een paar daagjes zou wel fijn zijn, gewoon je zin kunnen doen, niks doen, niks moeten, en al zeker geen huishouden… Ik word al helemaal ontspannen gewoon van die blogje te lezen 😉

Geef een reactie

