Leuke verrassing

Afgelopen zaterdag pakte ik na een leuke training mijn smartphone bij de hand en zag ik een berichtje van mijn vriendinneke in de lagere school via FB teruggevonden, want na onze lagere schooltijd heb ik haar nooit meer gezien, nochtans waren we 2 handen op een buik.

Hadden de tijd van ons leven.  In onze fantasie wereld kwamen we van Pluto en spraken ook het bijhorende brabbeltaaltje.  En we lieten iedereen geloven dat we echt aliens waren 🙂 :-).

Ik kan me haar thuis nog herinneren, omdat het alles was wat ik niet had 🙂 een warm nest, het huisje zal ook wel een kruisje hebben gehad maar daar was ik op dat moment nog te jong voor omdat te zien.

Maar terug over het berichtje, ze nodigde me uit op zondag 7 augustus bij haar ouders thuis, want ondertussen is ze uitgeweken naar het buitenland vernam ik weer via FB en heeft ze een zoontje een stuk jonger dan mijn held, maar duidelijk ook de man van haar leven als je de foto’s mag geloven.  Mijn hart maakt een drie dubbele salto van blijschap, na 30 jaar ga ik haar terugzien, het lijkt nog onwezenlijk en zo banaal dat wij nooit moeite hebben gedaan om elkaar weer te zien in al die jaren.  Ik ben zo benieuwd naar haar, wat het leven haar heeft gebracht, of ik nog iets ga herkennen van mijn vriendinnetje, hoe ze als vrouw geworden is en waar ze naartoe wil.  Natuurlijk gaan we elkaar veel te vertellen hebben 30j ga ik niet in een middag vertellen noch zij 🙂 en gaat door deze ontmoeting de draad opgepikt worden?

Maar blijschap overheerst toch, looking forward to meet Pluto again!!!!

9 gedachtes over “Leuke verrassing

Geef een reactie

