Digitaal

Ik schreef al dat wij een digitaal krantenabonnement hebben en dat ik de papierenversie miste, vooral omdat we maar 1 tablet hadden en we om de beurt moesten lezen.  Het maakte het ontbijt ongezelliger en aangezien ik het ontbijt de lekkerste maaltijd van de dag vind, moet het een klein feestje zijn.  En laat ik elke morgen praten net een brug te ver vinden :-), ik geniet zo van rustig wakker worden en tijd te nemen voor het ontbijt,…..ja, ik sta daar speciaal vroeger voor op.

We twijfelde om terug een papierenversie te nemen, maar uit milieuoverweging besloten we ervan af te stappen en te gaan voor een 2de tablet,….ook handig voor op vakantie,…..

En toen kwam er ons richting uit, dat de bomma een krantenabonnement wilde en wat kreeg je erbij voor 1 euro extra een tablet,……ik regelde de administratie en kreeg een leuke tablet toegestuurd en sindsdien kan mijn geluk niet meer op, want zo’n tablet is handiger dan ik dacht en sindsdien plakt deze aan mijn hand als ik thuis ben 🙂 en aan het ontbijt lezen wij weer beide de krant ( oke, ik beken ook sociale media), digitaal, dus geen papierverspilling,…….en het heeft me 1 euro gekost,…..

Wij zijn toch zo’n enorme gelukzakken met zoveel luxe en de bijhorende problemen 🙂 :-).

 

7 gedachtes over “Digitaal

  1. Ik dacht dat je bij een kranten-abonnement zowel de papieren als de digitale versie kreeg en vaak een gratis tablet. Niet bij jullie krant? Eet/lees smakelijk.

  2. Tijdens onze vakantie kochten we elke dag een papieren krant… zo konden we elk een stukje krant lezen… iets wat we samen heel erg graag doen en waarvoor we in de vakantie alleen maar tijd hebben.
    Veel leesplezier op de tablet 🙂

Geef een reactie

