De kleren

De kleren van het aanstaande huwelijk baarde me zorgen :-),……mijn liefde stelde voor om het eerste weekend van de solden te gaan shoppen (lees: help).  Mijn lief is echt een uitzondering, hij shopt liever dan ik,…..dit als detail 🙂

We trokken naar de Inno, mijn lief shopt daar graag, gelukkig hadden we snel wat we wilden, makkelijk want de dresscode voor de mannen is blauw 🙂 en de winkel hangt vol met blauwe kostuums, we werden vakkundig bijgestaan door de verkoper, wat echt in dit geval een meerwaarde was.  Het juiste hemd werd gevonden met das en kousen :-)., voor degene die denken piece of cake, ik denk dat we toch meer dan 2 uur er met bezig waren.  Dan nog soldekes scoren voor mijn lief 🙂 en het lot was ons weer gunstig gezind een broek, 2 hemden en een trui gescoord en achteraf nog een zwembroek :-).

Dan was ik aan de beurt :-), bikini’s was geen probleem van de 3 die ik uit het rek nam paste er 2 perfect en mijn goesting :-), maar dan op zoek naar de jurk,…..als ik zeg dat ik er 20 gepast heb dan lieg ik niet,…..de een al een groter succes dan de ander.  Tot ik deze jurk aantrok, passe maatjes ik beken, bijkomen is geen optie :-), wist ik het.  Dit wordt het :-).

kleed gitta

Dan op zoek naar schoenen, zowel voor mezelf als mijn lief,………mijn lief vindt altijd zijn goesting bij Van Bommel en ook dit keer was het niet anders :-).

Voor mezelf was de zoektocht moeilijker, want bij een groen kleed is het niet evident, ik had in mijn hoofd een gouden sandaaltje of een zilveren,….tot ik deze beauty’s tegen kwam, onmiddellijk head over heels, maar niet overtuigd dat het de perfecte match zou zijn, tot ik de jurk aantrok en de schoenen paste,……PERFECT!  En ik vond dan ook nog snel de bijpassende handtas, alleen juwelen wordt nog even zoeken, maar dat zijn details 🙂

shoenen en handtas

Stikkapot maar happy dat wij aangekleed zijn naar huis, nu is het volgend weekend aan de kids, dat wordt ook geen makkelijke klus.

En toevallig vond ik in Venetië de perfecte jurk in solden voor de burgelijke trouw :-), want een trouw in 2 is 2 outfits 🙂

kleed burgelijke trouw

En als je weet dat er 11 kleinkids zijn, moeten we dit nog 10 keer doorstaan 🙂 :-).

11 gedachtes over “De kleren

  1. Hier ook zo’n man die liever shopt dan ikzelf. Handig, want als Jill iets nodig heeft, stuur ik hen twee op pad en blijf ik thuis. Of ik ga mee en bestel ergens een koffietje. Of twee. Je schoenen zijn gaaf, maar dat had ik al gezegd geloof ik? 😉

Geef een reactie

