Huwelijk

Nee, weer moet ik jullie en mezelf teleurstellen, ik ga niet trouwen.  Wij moeten naar een trouwfeest, niks speciaals hoor ik jullie denken, maar dat is het wel.  Het petekind van mijn lief trouwt, het oudste kleinkind……en ja, als peter wordt er natuurlijk verwacht dat je heel de dag paraat bent en deelneemt,…..en aangezien ik bij de peter hoor, deel ik mee in de vreugde heel de dag.

Ze trouwen 6 augustus.  En we hebben nog niks om aan te trekken :-), alleen mijn kapper ligt vast.    En nog erger, de dresscode is “cocktail” en ik weet niet wat ik wil……en het gaat scherp worden in tijd, aangezien we zondag vertrekken en op 9 juli op de “burgelijke trouw” ook verwacht worden,…..en dan is het nog 3 weken :-).

En bij zo’n feest wel de bijpassende schoenen en handtas wil en ook nog de juiste juwelen, om over de kleren van mijn lief en kids nog maar te zwijgen,……ik krijg het echt spaans benauwd als ik eraan denk.  Dat we nog steeds niks hebben en zelfs niet weten wat we willen.

Cocktail is vrees ik niet mijn ding, strapless is met mijn figuur niet echt heel flatterend.  Smalle bandjes vind ik lelijk :-), kant is ook niet voor mij weggelegd en ik wil absoluut geen pastelkleur, ik hoef niet te stralen maar wil er ook niet ziek uitzien :-).  We weten dus al wat we niet willen :-).  Eigenlijk wil ik niet cocktail 🙂 🙂

Iemand tips?  Ook waar ik terecht kan?  Of iemand met een geweldig inzicht die me zegt met welke jurk ik prachtig ga staan?

Morgen wordt het dus shop till you drop!  Met de solden, wie zijn idee was dit :-)???

 

21 gedachtes over “Huwelijk

  1. Ik heb mijn jurk voor onze wettelijke trouw in de Inno gevonden :-). Op het laatste nippertje tijdens de solden, dus het kan zeker. Veel succes met de shopping! Als dat niets zou opleveren kan je altijd nog online proberen bij Zalando, Topvintage, Asos, …

  2. Ga dan gewoon voor een klassiek zwart kleedje of een rood. En eerlijk, ik houd me niet altijd aan de dresscode hoor, maar ik snap wel , dat als Thomas peter is dat je wel een extra inspanning wil doen. Veel shopplezier!

  3. Ruilen met de dresscode ‘Purple’ en de vraag om pastel te omarmen? Waarom vraag je het niet aan een professional? Ken je geen winkels waar de winkelbedienden behulpzaam maar niet opdringerig en vervelend zijn?

  4. Ik zou me een andere vent nemen, zo niet willen trouwen, foei!
    Hoewel… dan moet ik die van mij ook inruilen, want die wil ook niet. En nu ik er eens goed over nadenk, ik eigenlijk ook niet. Ik leef nl graag in zonde 🙂

  5. Gek dat de peter zo’n grote rol speelt bij jullie, bij ons moet die optreden op de plechtige communie en that’s it, o ja en de jaarlijkse cadeaus natuurlijk, verder komt die niet aan bod..
    Geniet van het shoppen, met cocktail kan ik je niet helpen…

Geef een reactie

