Het moment

Het moment, wel voor de moment is het druk, dagen gaan als een sneltrein voorbij en ik probeer elke dag even stil te staan bij het nu en in het moment te leven…..

En geniet ik extra van:

  • Veel quality-time met de zoon, ik vervloek de examens, maar het brengt ook de optie om veel tijd door te brengen met mijn zoon, just he and I,..
  • Veel tijd voor yoga, aangezien de tv wordt ingepalmd, iets met voetbal dat ik liever niet kijk noch hoor.
  • Veel tijd thuis door te brengen, dat lijkt een eeuwigheid geleden.
  • Geen voetbaltrainingen meer noch matchen, zee van tijd die vrijkomt :-).
  • Produktiever door het thuiswerken, ik doe ’s middags meer dan op een normale dag.
  • Ik kreeg een geweldig compliment, ” Gitta, je bent veranderd, je ziet er jonger uit”, geef toe, dat is uitpakken hΓ©.
  • Ik werd goedgekeurd om mee te werken aan de studie, op 28 juni is het zover, de spuit in mijn knie, ik krijg het al spaans benauwd als ik eraan denk.
  • We een “topselfie” maakten ik en mijn zoon,….Mateo&Gitta
  • Het vele contact met de kleine zussie.
  • Mijn lief, die me altijd aan het lachen weet te brengen.
  • Mijn katten die zo aanhankelijk zijn……
  • Ik niet altijd even gezond at en er schandalig van genoot :-).
  • De reisdocumenten ontving voor VenetiΓ«, nog 3 weken en weg zijn we!
  • Ik enorm leuke “vriendinnendates” heb gehad en nog op de planning heb staan.

En hoe is jullie leven? Β Ik weet het, ik moet DRINGEND bijlezen!

19 gedachtes over “Het moment

  1. Mooie foto. Wat herkenbaar is aan jouw zoon is dat hij er uitziet als een jonge man maar eigenlijk diep vanbinnen is het nog een onzekere tiener. En dat wordt niet altijd begrepen…
    Hier is het nog lang aftellen want ik heb besloten pas verlof te nemen in september. Normaal gezien neem ik verlof in augustus maar aangezien Jelle dan zal moeten leren voor zijn herexamens verlaat ik dit. Hij heeft er al 4 van in januari + dan nog die dat er nu nog gaan bijkomen. Ik heb geen zin om mijn verlof aan te passen aan hem want dat is iets dat je automatisch doet (nietwaar πŸ™‚ ?).

  2. Mooie mensen, prachtige ogen!

    Hoe doe jij die yoga thuis? Werk je zelf een programma af, of gebruik je een online filmpje?
    Ik probeer dat laatste, maar weet nooit goed waar ik de laptop moet zetten. Bij veel houdingen moet je hoofd naar beneden, of lig je op je buik ofzo. Om dan telkens je hoofd op te heffen om de instructies te kunnen zien, doet nogal afbreuk aan de houding…

  3. Dank! Zal het nog eens proberen met de laptop op de grond πŸ˜‰
    Vorige zomer heb ik al geprobeerd met Adrienne, 30 days of Yoga.
    Tijdens het schooljaar volg ik les, maar dat ligt helaas stil van begin juni tot eind september.
    En zo’n les van anderhalf uur thuis reconstrueren lukt me totaal niet.

  4. Jouw leven klinkt mooi meis πŸ™‚ Ik de selfie met je zoon het einde πŸ˜€

    Hier even druk, nu even bewust gezegd ik ga lezen. Het leven is vol liefde hier, met een vleugje afsluiten van het verleden. Iets met de laatste loodjes. Bijna een vol jaar rond met Le… bijzonder!

Geef een reactie

