Wat je nog wilde weten

Dips in blogland ze zijn niet vreemd, ook ons Tiny en Zuster K werden ermee geconfronteerd.

Het is niet dat ik niet wil schrijven, het is van niet kunnen, mijn hoofd zit vol en is leeg tegelijkertijd.  Ben met 700 dingen bezig en mijn gedachten worden constant afgeleid.  Ik probeer alles te kanaliseren, maar het lukt me niet ik loop van hier naar daar zonder ergens te komen,….mijn hoofd is een puinhoop, waarom, ik heb er geen antwoord op. Het is wat het is (hoewel ik een vermoeden heb dat het werkgerelateerd is).

Het fenomeen speelt zich ook alleen in mijn hoofd af, fysiek is er niks aan de hand, we zijn niet moe, noch ziek, we zijn vrolijk, hebben weinig zorgen en toch heb ik het gevoel me op het vier-armen kruispunt te vinden, niet weten waar we naartoe moeten en het verkeer raast voorbij.

Vandaar mijn oproep naar jullie, wat zouden jullie graag van me lezen of over me weten, dan kan ik doelgericht schrijven in de hoop dat ik er mijn hoofd dan kan bijhouden :-).

Eeuwige dank in ruil,……..

16 gedachtes over “Wat je nog wilde weten

  1. Hmmmm misschien een heavy vraag vanuit mij maar ik merkte dat het zelf zo werkte toen mijn vader overleed. Welke dingen zijn in jouw leven veranderd door het wegvallen van je moeder? Waar denk je anders over? Wat voelt anders? Wat doe je anders? Knuffel van mij!

  2. Ik heb onlangs nog het Tiny- en dus ook het Gitta-gevoel ervaren. Misschien kunnen we een hulpgroep oprichten?
    Wat ik graag eens van jou zou lezen? Een totaal gefantaseerd verhaal, ongelooflijk uitvergroot, met voldoende komische noten. Iets waarmee je je lezers omver blaast.

  3. ja, iedereen heeft wel eens zo’n periode dat het wat minder gaat, en dat de zin een beetje weg is. Vooral bij goed weer heb ik dat zelf ook.
    Misschien ’s een fotoblog posten van een dagje uit?

  4. Hahaha, ik weet het zelf even niet en dan moet ik voor jou gaan verzinnen? Poeh… 😉
    Ehm, een blogje over je poezen? Waar heb je ze vandaan? Welke rol hebben ze in je leven?
    Ik vind ergernisblogjes ook altijd leuk om te lezen.
    Foto van jou als kind en wat over je jeugd?
    Vlogje? Ik vind het altijd enig om bloggers te zien praten. Je hebt toch altijd een beeld van iemand en het is leuk om te zien of het klopt.
    Succes!

  5. Ik sluit me aan bij Samaja, en ook over je eetpatroon en je sporten lees ik graag meer (omdat ik daar zelf zo mee bezig ben), hoe ziet een gewone (werk)week eruit voor jou, of mogen we je eens een dagje volgen, inclusief of exclusief foto’s? 🙂

  6. Meer blogjes over hoe je het sporten en gezond eten blijft volhouden… ik heb daar zoveel bewondering voor en zoek inspiratie om dit zelf te doen/vol te houden.

Geef een reactie

