Goed & slecht

Toen Zuster Klivia een tijdje geleden inspiratie vroeg, stelde ik voor om eens op te noemen waar ze goed in was en wat haar slechte eigenschappen waren :-).

Ze wijdde er zelfs een volledige blog aan :-), uit dank ga ik hetzelfde doen,….heb voor mezelf een lijstje opgesteld maar ook aan Miranda gevraagd (BFF) die me al 22 jaar kent ondertussen, waar ik goed of slecht in ben :-).

Hier gaan we πŸ™‚

Ik ben goed in:

  • Ik kan goed koken en met niks een gerecht op tafel gooien een laat ontdekt talent.
  • Ik ben een vrolijke meid,……
  • Ik beschik over veel discipline
  • Ik ben enom georganiseerd en kan razendsnel mijn plannen omschakelen en toch de dag laten kloppen.
  • Ik kan als geen ander lijstjes maken πŸ™‚
  • Ik ben een krak in timemanagement
  • Ik ben goed in veerkracht, mijn redder al heel mijn leven.
  • Miranda voegde toe πŸ™‚ -> Altijd klaar voor anderen, leergierig, geduldig, consequent, lief, een geweldige vriendin en partner,…….
  • Ik ben goed in tevreden zijn met niks,….

Ik ben slecht in:

  • OriΓ«ntatie, ik weet nergens mijn weg en zou gaan slapen met mijn GPS, het beste cadeau dat ik ooit van mijne papa kreeg!!
  • Autorijden,….ja ik ben dus zo een van die vrouwen :-).
  • Ik blink niet uit in sociaal zijn, heb niks met small talk en hou niet van oppervlakkigheid,……
  • Ik sta niet bekend voor mijn subtiliteit en eerlijkheid wordt nu niet altijd gewaardeerd.
  • Ik ben nog steeds verlegen en in mijn eentje ergens binnengaan blijft een drempel net zoals telefoneren, zo blij met mail, WhatsApp, sms enz,……
  • Ik verveel me snel en dan verlies ik mijn concentratie vooral in het Paradijs komt dit tot uiting,…….
  • Nee zeggen, ik blijf er slecht in :-), wat meestal resulteert in kwaad op mezelfs zijn,…..omdat ik het mezelf zo moeilijk maak
  • In stilzitten,…..ik heb altijd een to-do lijst die eerst moet klaar zijn voor ik kan ontspannen,……
  • Loslaten,…….no comment πŸ™‚

En u, waar bent u goed of slecht in πŸ™‚

9 gedachtes over “Goed & slecht

  1. HΓ‘: leuk dat je ‘m zelf ook doet!
    Jij hebt je gewaagd aan je eigen interpretatie, knap. Ik zou echt uren achter mijn pc moeten zitten om dat te kunnen verzinnen πŸ˜‰

  2. Euh, laat me zeggen dat ik zo ongeveer slecht ben in wat jij goed bent en omgekeerd! Mij mag je gerust in een bende vreemd volk smijten. Ik maak daar het beste van. Wat organisatie betreft, het hangt ervan af wat. Ik breng het meestal wel tot een goed einde op mijn manier. Aja en koken, dat kan ik dan ook wel goed! πŸ˜‰

  3. wat die subtiliteit betreft, beter gezegd het ontbreken ervan, dat hebben wij wel gemeen. Ik ben recht voor de raap, en niet iedereen kan zo’n houding aan blijkbaar.
    Maar verder zijn er veel negatieve puntjes van jou waar ik dan goed in ben

Geef een reactie

