Insomnia

Ons slaapkamerproject is eindelijk klaar,……en we hadden de opstelling ook compleet veranderd, trouwens ik ben zo verliefd op onze kast en vooral de indeling en het hoge showroomgehalte waar ik als een leeuwin over waak, alles heeft zijn plek en is mooi opgeplooid ( lees: nog meer orde en werk :-)).

De kast staat nu tegen de tegenovergestelde muur dan vroeger en het bed hadden we verschoven naar de muur over de kast een leukere opstelling dan voorheen, niet meer plaats maar wel een groter ruimtelijk gevoel,…

Dat was dus gerekend buiten mijn reactie op de verplaatsing van het bed, plots werd ik weer een aantal keer wakker op een nacht,……soms helemaal bezweet,……met als resultaat, dat ik steeds vermoeider en vermoeider raakte,…..en dan ben ik echt geen pretje :-).

Dus afgelopen vrijdag was mijn lief het beu en draaide het bed terug op zijn oorspronkelijke plek,….en geloof het of niet,…….ik sliep weer goed,……

Maar en daar staat de perfectionist weer recht,……de andere opstelling is mooier :-),……..

Slapen tov esthetisch verantwoord :-), dit wordt geen makkelijke keuze 🙂 :-), zo Feng shui toch bestaan??

22 gedachtes over “Insomnia

    1. Zou het kunnen dat je bed in de andere opstelling op aardstralen staat? De juiste technische uitleg heb ik er niet van, daar zijn mijn schoonpa een kei in. Maar als je op aardstralen slaapt dan beïnvloedt dit je slaap: vaker wakker, niet uitgerust, nachtmerries,…. Je kan dit laten uitmeten of nog makkelijker: laat de katten een keertje vrij rondlopen en als ze die plek verkiezen om te gaan liggen snoezen dan mag je vrij zeker zijn dat er daar een aardstraal door loopt. Klinkt heel hocus pocus maar het nakijken waard.

      1. Het rare is dat ik dus vannacht ook weer heel onrustig heb geslapen met dromen en badend in het zweet wakker worden,…en heb even wat gaan opzoeken en in de esthetische opstelling staat het bed goed wat feng shui betreft, juist niet in de opstelling hoe het 5 jaar heeft gestaan. Onze katten komen in beide opstellingen op bed liggen,……

  1. Ha, misschien komt het dus daardoor dat ik de laatste maanden slechter slaap! Ik zou ook voor de slaap gaan, en niet voor de schoonheid van de kamer, ’s nachts is het toch donker en zie je dat niet 😉

  2. Wij hebben dat ook eens voorgehad! Ons bed verzet en II deed geen oog dicht! We hebben het op de oorspronkelijke plaats teruggezet en ik sliep terug als een roosje… Ik weet nog dat ik toen wat info zocht en ik kwam uit op aardstralen… Of het waar is of niet… I don’t know

Geef een reactie

