Stripes

Steepjes, het is een lichte afwijking, misschien kunnen we wel spreken over een fetisj :-).  Maar elke winkel die ik binnenstap, daar spot mijn oog onmiddellijk elk kledingstuk met streepjes,……

En de nieuwe collectie is een streling voor mijn oog.  In elke etalage staat minstens 1 stuk en in de rekken vind je een enorm aanbod.  De fashionista maakt een achterwaartse salto met 3 dubbele schroef :-).

En aangezien, ik begin april de inhoud van mijn kleerkast mag inruilen voor een nieuwe periode van 3 maand en ik van mezelf max. 5 nieuwe items mag kopen, want we gaan verder met ons projectje.  Heb nog niks gemist van de kleren die ik in een doos stopte onder het mom “misschien”, dus de inhoud van die doos zal ook integraal worden uitgedeeld.

Waar deze voorliefde vandaan komt weet ik niet precies, ik word gewoon tot de streepjes aangetrokken.   Liefst in de combinatie, wit/zwart – of blauw/wit,….het heeft iets speels, maar tegelijkertijd ook iets klassevol,…..zeker in combinatie met een strakke knot en rode lipstick.

Ik heb mijn wishlist dus samengesteld 🙂 en ik mag van mezelf kopen 🙂

  1. Een gestreepte jurk met stip op 1
  2. Een gestreept top
  3. Witte sneakers
  4. Een trenchcoat
  5. Sandalen met sleehak

En dit is wat ik precies in gedachten heb :-), gaat trouwens prachtig hangen in mijn nieuwe kast :-).

Strepen jurk Strepen t-shirt witte sneakers sandalen sleehak zwart Trenchcoat

 

10 gedachtes over “Stripes

  1. Als die streepjes nu eens verticaal waren. Ik vind het mooi maar net om dezelfde reden als de bovenstaande reacties zou ik het nooit dragen. Maar gij kunt dat hebben. 😉

Geef een reactie

