Gewonnen

Zoals aangekondigd, maken we vandaag de winnaar bekend van het “paasstukje“,…

We zochten bij Tiny op hoe zij de namen had geloot πŸ™‚ voor haar fotoshoot :-), ook trouwens een interessante zaak om te winnen, want ik weet ondertussen dat ze een enorm oog heeft om mooie foto’s te maken. Ik vond wat ik zocht op naamloten.nl, snel en handig en aangezien de beste keuze aangezien de onschuldige handen bij de andere ouders verblijven…..:-)

Je voegt al de namen in van je deelnemers, in dit geval:

  1. Myriam
  2. Nele
  3. Sarah
  4. Fre
  5. Liese
  6. Tiny
  7. Misshersenspinselkrabbels

En nu volgt het spannende gedeelte, wie heeft er gewonnen,……..tromgeroffel,…..tromgeroffel,…

En de winnaar is,………

Nele gewonnen

Nele, mag mij een mailtje (misssexandthecity@gmail.com) sturen voor de contactgegevens en keurig af te spreken en dan kom ik volgend weekend dit paasstukje persoonlijk afgeven,…..

IMG_20160304_061557

Bedankt om mee te doen,…ik ben blij dat ik er iemand gelukkig met maak!

11 gedachtes over “Gewonnen

Geef een reactie

