Life in words

Weken vliegen weer voorbij, het gaat snel en dat zal het heel de maand maar nog doen, gelukkig is er dan april en de paasvakantie :-), rust in huis, rust op de baan, minder aanwezige collega’s,…….en dan is het ondertussen ook lente en mag ik mijn kleerkast omruilen, hoewel de behoefte 0.0 is :-), ik herken mezelf bijna niet meer :-).

How is life??

  • Er vertrok een collega op pensioen, ze werd zonder te verpinken vervangen, zo snel gaat dat dus,….alles is dus heel relatief,…….
  • Ik in het Paradijs een “echte” airco kreeg, geen zweterige zomerdagen meer,….
  • Ik zondag 13 maart mijn paasstukje verloot, wie nog wil meedoen, HURRY!!
  • De praline waarmee ik naar de wedstrijd trek, eentje wordt met caramel en pindakaas :-).
  • Mijne paps 70 wordt deze maand en wij een verrassingsfeestje hebben georganiseerd,…..en ik vind dit echt heel spannend ben echt benieuwd naar zijn reactie.
  • We een goed gesprek hadden op het CLB, een vrouw met dossierkennis en vooral een geweldige aanpak naar Mateo toe, hij zal goed worden opgevolgd voor de rest van het schooljaar en ik ga dat ook nog eens extra doen thuis,…..en dan is hij vrij om zijn “droom” waar te maken,……..
  • Ik voor het eerst sinds ik een rijbewijs heb en dat is ondertussen bijna 25 jaar, OMG ik word echt oud….dat ik door de politie werd tegengehouden voor papiercontrole en alcoholtest,……detail, het was 3 uur ’s middags,….
  • We dit jaar op citytrip naar Ventië trekken,…..
  • Mijn zus me bijna niet meer liet bijkomen toen ze aankondigde dat ze wil sporten, mijn zus haat sporten :-).
  • Alle kasten zijn opgeruimd en ontdaan van alle rommel, behalve de kleerkast van mijn zoon, dat wordt een projectje voor in de paasvakantie,…..
  • Ik vanaf 8 febr. geen suiker noch zoetstof meer doe in mijn koffie of thee, maar het puur natuur drink en vooral geen cola zero meer, behalve 1-tje op restaurant omdat ik er zin in had. Overwinning op het hoogste niveau!!!
16 gedachtes over “Life in words

  1. Leuke vooruitzichten heb je! En wat goed dat je de cola zero kan laten staan. Ik probeer ook iets aan mijn verslaving te doen, maar laat ons zeggen dat het de ene dag beter gaat dan de andere ;-).

Geef een reactie

