Easter

Het is geen geheim, einde van de maand is het Pasen,….voor ons een werk weekendje en mijn zuske zal Pasen van me overnemen :-),…

Maar in de chocoladeles wordt er uiteraard met dit thema gewerkt, vorige week was holgoed het thema, of gewoon de ordinaire paaseieren,…..:-),…en oorspronkelijk stonden gevulde paaseitjes deze week op de agenda, maar onze leerkracht is toch zo vol van de chocolade werkstukjes en vooral dan in combinatie met marsepein :-).

En deze week was een schot in de roos weer,…..het is wel wat werk, maar zo leuk om te doen,…..ik koos om de marsepeinen konijntjes te maken en de bijhorende bloemmekes in marsepein :-),…..maar het leukste blijft om heel het stuk in elkaar te monteren en je fantasie de vrije loop te laten,…..

Mijn hoofd zat vol zorgen, maar die verdwenen nadat ik eerst mijn verhaal tegen Miranda kon vertellen en ze me weer liet lachen en ik ontspande volledig toen ik aan het kneden, creΓ«ren was,…..en ik betrapte mezelf erop dat ik dacht, dit maakt me echt gelukkig, zo blij dat ik het heb mogen leren kennen.

De resultaten,……

IMG_20160303_204707 IMG_20160304_061513 IMG_20160304_061526 IMG_20160304_061533 IMG_20160304_061557

Maar nu komt de verrassing,……..ik verloot het stuk,…..je kan een echte Gitta winnen, al wat je moet doen is vertellen waarom je zo graag dit stuk wil hebben :-).

Succes!!

 

20 gedachtes over “Easter

  1. Amai! Zo schoon! Te schoon om op te eten! πŸ™‚ Maar chocolade gaat er altijd in. πŸ˜‰
    Ik ben zeer blij dat je een manier gevonden hebt om je gedachten tot bedaren te brengen. Daar ben ik best jaloers op.

  2. Veel te schoon om op te eten. Bijna toch πŸ˜‰! Count me in. Het beste argument vind je op mijn instagram… Ik was als kind al dol op paaseitjes en ben dat nog altijd. Al is het nu vechten met de dochters voor de chocolade…

  3. Oh, zo tof! Ik mag dit jaar de paaseitjes verstoppen voor mijn petekindje, en die huppeldepup van 2,5 vindt alles met auto’s cool. Opeten doen we dan wellicht samen πŸ˜‰
    Inderdaad leuk dat je een uitlaatklep voor je creativiteit hebt gevonden!

  4. oh my god! Ik was net aan het denken: Ilja zou helemaal gek worden als hij twee chocolade konijntjes in een auto zou mogen opeten πŸ˜€ (en moeder zou zich er wel bijzetten πŸ™‚ )

  5. Gitta,
    Ik heb jou altijd graag gemogen en dat is niet gelogen.
    Nu maak je eigen creaties, echte pareltjes zijn het.
    Het zou mij plezier doen jouw lekkernijen eens te pogen proeven.
    Jouw meesterwerkjes zijn zonder twijfel een streling voor ieders smaakpapillen.
    Voorzichtjes zou ik een stukje bijten uit die lekkere chocolade, en terwijl die lekker smelt in mijn mond, zou ik glimlachend en stillekes genieten.
    Genieten, van jouw heerlijk kunstwerkje.
    Smaakt naar meer πŸ˜‰

  6. Gitta,
    Ik heb jou altijd gemogen en dat is niet gelogen.
    Je maakt nu eigen creaties, echte pareltjes zijn het.
    Terwijl ik in een stukje bijt van jouw heerlijk kunstwerkje, worden alle smaakpapillen verwend.
    De chocolade smelt in mijn mond, smaakt naar meer.
    Spontaan komt een warme glimlach tevoorschijn, stillekes genietend en verlangend naar meer.
    Een echte lekkernij!

  7. Super mooi, net als al je creaties! Ik neem niet deel aan de wedstrijd, woon een beetje te ver bij je vandaan. Maar ik wou toch even zeggen dat ik vind dat je dat super doet πŸ™‚

Geef een reactie

