Slaapkamerproject

Vorig jaar kregen onze kids hun kamers een make-over,……..dit jaar staat onze slaapkamer op de planning,…en om even vooruit te kijken, volgend jaar onze living :-), maar hou dat nog even stil, mijn lief weet het nog niet :-).

Nu zoals steeds, loopt dat bij ons allemaal niet van een leien dakje, hebben allebei graag ons aandeel en laat die aandelen nu net niet matchen….

We gingen voor een PAX kast van Ikea, alleen de juiste indeling vinden was een huzarenstukje waar we ons toch een aantal uren met amuseerden :-), elk item in onze kast werd geanalyseerd, want ik wilde schuiven, geen dozen meer voor ondergoed en sokken en al zeker niet meer voor mijn sportgerief en aangezien ik doorga met slechts 40 stuks in mijn kast, zelfs liefst nog een beetje minder, heb ik minder ruimte nodig, maar mijn schoenen moeten wel mee in de kast,….er werd dus duchtig gemeten en gepuzzeld en na 10 ontwerpen, ja, u leest het goed kreeg ik ook goedkeuring van mijn lief,……

Maar dan werd de discussie geopend over de kleur, deuren en handgrepen,….:-), als het aan mij ligt, wordt alles wit,…muren, kast, bed en spiegel :-),…vraag me niet waarom, maar dat blijft mijn aandacht trekken,…

En laten we maar al verraden dat het geen wit wordt :-),……de body wordt bruin-zwart en de deuren walnoot, zoals het bed,…..de deuren die maken dat we over budget gaan, maar mijn lief was er instant verliefd op en ik zag ook direct opties in het concept :-),……de muren worden wel wit,….

We gaan ook de opstelling in de kamer veranderen, wat ook de optie geeft om 2 nachttafeltjes te zetten, u hoort me komen hรฉ, hier weer ruimte voor discussie :-),….maar dat is voor een later stadium,…..

Eerst kamer schilderen en levering kast op 29 maart,……kijk er zo hard naar uit!!

25 gedachtes over “Slaapkamerproject

  1. En dan gooi je zomaar alles buiten dat je al had van kast en zo ?
    Zelf heb ik daar problemen mee, ik probeer me niet te laten verleiden door het steeds ‘moeten’ kopen en mee zijn met trends en zo. Ik slaap nog altijd in het slaapkamermeubilair dat ik kreeg van mijn ouders toen ik bijna 26 jaar geleden trouwde. Meubilair van de degelijke soort, helemaal niet trendy, ik weet het, maar ik slaap immers met mijn ogen toe ๐Ÿ™‚

    1. Onze kleerkast hangt achteraan uit elkaar, is mijn kleerkast van 20 jaar geleden, veelvuldig verhuist en hier en daar stukken uit en beschadigd dus we zijn toe aan een nieuw exemplaar,…..vroeger droomde ik van een inloopkast, maar die is samen met mijn kleren verdwenen, maar je kent mijn drang naar orde,…..

  2. Jullie hebben er duidelijk heel goed over nagedacht, na 10 ontwerpen komt dat zeker goed :-). Dat wordt ongetwijfeld genieten van het resultaat!

  3. O zo leuk! Hier wordt de traphal en trap geschilderd de week dat ik in Canada zit. En ik hoop stiekem dat Wim meteen de slaapkamer onder handen neemt zodat ik van die spuuglelijke grenen planchetten af ben. Ik wil ze zo graag in het bleekgrijs laten schilderen. Ik vrees dat mijn wens niet zal uitkomen. Ik zal deze zomer misschien stappen ondernemen om er zelf aan te beginnen, eens er een eerste lik verf op is , is er geen weg meer terug .Voor jullie in elk geval heel veel succes alvast!

  4. Wij hebben ook de ikea kast in de slaapkamer. Zalig! Je eigen indeling! Gelukkig komen mijn vriend en ik nog vlug overeen in die dingen. Wij hebben gewoon de kast met eigen indeling en schuiven enz. genomen, zonder deuren omdat die superveel geld kostten! Het is dus een dressing nu.. Wonder boven wonder zorgt dit ervoor dat alles veel netter blijft liggen!

Geef een reactie

